استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امروز وظیفه ما به عنوان خدمتگزار، خدمت صادقانه به مردم است بنابراین همه ما باید در میدان جنگ اقتصادی در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.
کد خبر: ۹۴۹۳۵۲۹
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار، محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم یادواره شهید میرحسینی و شهدای منطقه مکران در دانشگاه دریانوردی چابهار اظهارداشت: نباید فراموش کنیم که این شهدا به خداوند بسیار نزدیک بودند.

وی افزود: کسی که عاشق خداوند است همه چیز خود را در یَد قدرت الهی می‌داند و در تمام لحظات او را شاهد و ناظر بر اعمال خود می‌بیند.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان‌کرد: اگر امروز انقلاب اسلامی هر روز گامی رو به جلو برمیدارد مرهون خون شهدایی است که در مقابل زورگویی‌های دشمنان ایستادگی کردند.

وی تصریح کرد: شهدا در همه دوران با امید به پیروزی اسلام ایستادند و امروز رسالت مهم ایران اجرای فرمان الهی در دنیا و پیاده سازی اسلام عزیز است.

کرمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با اقتدار به رهبری رهبر معظم انقلاب ایستاده و روز به روز در حوزه‌های مختلف علمی در حال رشد است گفت: به فضل الهی آینده این استان روشن است و این منطقه دیگر محروم نخواهد بود.

وی با تاکید بر تقویت اراده‌ها در بین مسوولان برای خدمت صادقانه به مردم اظهارداشت: در ۲۲ بهمن شاهد حضور گسترده مردم بودیم که این حضور نشان از اراده الهی است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: ملت ایران خدا را دارند و کسی که خدا را دارد دیگر نیازی به قدرت‌های دیگر ندارد و این اتکا به خداوند همواره موجب رستگاری است.

ارسال نظرات