اعزام خادمین‌شهدا سیستان‌وبلوچستان به راهیان‌نور

مسئول کمیته مرکزی خادمین شهدا سیستان و بلوچستان، از اعزام خادمین شهدا این استان از اسفندماه ۱۴۰۱ به مناطق عملیاتی جنوب کشور در ایام راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۳۵۴۱
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین سید روح‌الله سجادی‌فر گفت: در آستانه برگزاری عملیات بزرگ فرهنگی تربیتی راهیان نور و ایام اوج حضور زائرین شهدا در مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس، و ماموریت اصلی خادمین شهدا جهت خادمی زائرین شهدا و آموزش ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، خادمین شهدا خواهر و برادر استان در چند بازه زمانی از اوایل اسفندماه تا پایان سال جاری به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

وی گفت: خادمین‌شهدا خواهر و برادر میتوانند با مراجعه به صفحه شخصی خود در سامانه کوله بار به نشانی khademin.koolebar.ir باتوجه به بازه های زمانی اعلام شده از سوی کمیته مرکزی خادمین شهدا کشور در این صفحه، درخواست حضور دهند.

حجت الاسلام سجادی‌فر خاطرنشان کرد: باتوجه به تعداد سهیمه استان، درخواست حضور خادمین در سامانه به منزله اعزام قطعی آنها نخواهد بود و پس از فرآیند قرعه کشی، به خادمین پذیرفته شده جهت اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعلام خواهد شد، و این برنامه‌ها در سامانه برای خادمینی قابل مشاهده خواهد بود که پرونده آنها فعال باشد.

این مقام مسئول در پایان گفت: خادمین میتوانند جهت مشاهده آخرین اطلاعیه‌های مربوطه، به کانال رسمی کمیته خادمین شهدا استان در پیام رسان ایتا به نشانی khademinekoolebar_sb مراجعه نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار