امام جمعه وردنجان؛

عدم کمک به زلزله زدگان سوریه لکه ننگی بر پیشانی آمریکاست

عدم کمک آمریکا به زلزله زدگان سوریه، لکه ننگی بر پیشانی دولتمردان آمریکایی است و نقض آشکار حقوق بشر است.
کد خبر: ۹۴۹۳۵۵۶
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه وردنجان گفت: قوانین بین المللی حاکی از این است که هنگامی که حوادثی همچون سیل وزلزله و... برای کشورها اتفاق افتاد کشورهای دیگر کمک رسان باشند ولی در زلزله سوریه آمریکا کاری انجام نداد و لکه ننگینی برپیشانی آمریکا قرار گرفت.

حجت الاسلام علی محمدی،با تبریک عید سعید مبعث، بعثت پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم را تکمیل رسالت الهی بیان کرد و افزود: اخلاق مداری در بین انسانها خصوصا مسلمانان از مولفه های اصلی بعثت میباشد.

امام جمعه وردنجان حضور آگاهانه مردم وردنجان و تمام کشور در راهپیمایی 22بهمن را نماد اتحاد و میهن دوستی بیان کردند وگفت: مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای فرمودند:  به‌خاطر حرکت ارزشمند ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ به ملت ایران اظهار تعظیم می‌کنم، شکراللّه سعیکم، به این مردم عزیز که 22بهمن باشکوهی آفریدند.

امام جمعه وردنجان،از مدیران کل استانی وشهرستانی خواست بیشتر دربین مردم وردنجان حضور پیداکنند و درحل مشکلات مردم  این شهر با تمام توان و امکانات اقدامات لازم را انجام دهند.

وی، از شهردار و مجموعه شهرداری وردنجان و شورای اسلامی شهر وردنجان که در امر برف روبی تمام تلاش و توان خود را به کاربردند و از همراهی خوب مردم تشکر کرد.

ارسال نظرات