حسن بابایی ،معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت املاک کشور با هدف، پیگیری و تحقق کاداستر اراضی ملی و میزان پیشرفت کاداستر اراضی زراعی به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد.
کد خبر: ۹۴۹۳۵۹۵
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲

محمدرضا ابراهیمی، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان سیستان و بلوچستان در حاشیه استقبال از معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت املاک کشور در فرودگاه زاهدان در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت:هدف از سفر حسن بابایی معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت املاک کشور ، به استان سیستان و بلوچستان پیگیری و تحقق کاداستر اراضی ملی و میزان پیشرفت کاداستر اراضی زراعی استان عنوان کرد.

وی ادامه داد : پیگیری و آگاهی از میزان پیشرفت اراضی موضوع ماده ۳ قانون جامع حدنگار در استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی، میزان پیشرفت و وضعیت عملکرد احداث ساختمانی مرتبط با ۷نمایندگی اداره ثبت در شهرستانهای استان سیستان و بلوچستان از دیگر برنامه های بابایی در سفر به سیستان و بلوچستان است.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان سیستان و بلوچستان اذعان داشت،معاون قوه قضائیه و رئیس کل ثبت اسناد کشور در بدو ورود به استان در فرودگاه زاهدان مورد استقبال رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان، مدیرکل ثبت اسناد استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی، روسای واحدهای ثبتی،رئیس هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران و رییس هیئت مدیره کانون سردفتران ازدواج و طلاق سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

لازم به ذکر است که پس از استقرار، جلسه مشترک با استانهای سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی با موضوعات یاد شده در سالن جلسات ثبت اسناد سیستان و بلوچستان برگزار شد.

ارسال نظرات