خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه امام علی‌بن‌ابیطالب (ع) قم گفت: در حوزه مشاغل و اشتغال بانوان، مشاغلی مطلوب است که در زمره مشاغل خانگی باشد و آسیبی به اصل بنیان خانواده و وظیفه تربیت فرزندآوری خواهران وارد نکند.
کد خبر: ۹۴۹۳۶۴۳
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

حمایت سپاه قم از مشاغل خانگی خانواده‌محور

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار مهدی کبیری‌پور با حضور در حوزه ۳ بسیج خواهران کوثر، طی سخنانی بیان کرد: حوزه کوثر از حوزه های اصیل و با هویت شهر قم است و همواره جزو پایگاه های برتر استان در جشنواره های مختلف بوده است.

جانشین فرماندهی سپاه امام علی‌بن‌ابیطالب(ع) قم با اشاره به موفقیت های حوزه ۳ کوثر اظهارداشت: منطقه نیروگاه برغم محدودیت های که دارد سرشار از ابتکار و ایده‌های جدید است که فرصت خوبی برای خدمت رسانی به مردم بوجود آورده است.

وی با اشاره به برخی کم توجهی‌ها به پایگاه و حوزه‌های بسیج خواهران، تصریح کرد: بخاطر برخی نگاه های سنتی جاری، هنوز شرایط لازم در حوزه زیرساخت، امکانات‌ و تعداد پایگاه های بسیج خواهران ‌و‌فعالیت آنها در شهر قم اتفاق نیفتاده است.

سردار کبیری پور اظهار داشت:فعالیت خواهران بخاطر مسوولیت پذیری و دغدغه ذاتی این افراد چشمگیرتر و موثر از پایگاه های برادران است و خواهران بسیجی در برخی امور بسیار جلوتر از برادران می باشند.

جانشین فرماندهی سپاه امام علی‌بن‌ابیطالب (ع) خاطرنشان ساخت: سهم و سرانه حوزه‌های بسیج خواهران در مباحث فرهنگی، ورزشی و سایر طرح‌های جاری نباید تضعیف نشود و به موازات برادران استفاده حداکثری از امکانات پیش‌بینی شده انجام بگیرد.

سردار کبیری پور اهمیت توانمندسازی و آگاهی نسبت به موضوعات روز بسیج و جامعه، گفت: آموزش و توانمندسازی سازی سال آینده نیز جزو اولویت‌های اصلی حوزه‌های بسیج خواهران خواهد بود.

جانشین فرماندهی سپاه امام علی‌بن‌ابیطالب (ع) قم تصریح کرد: در حوزه مشاغل و اشتغال بانوان، مشاغلی مطلوب سپاه استان است که در زمره مشاغل خانگی باشد و آسیبی به اصل بنیان خانواده و وظیفه تربیت فرزند آوری خواهران وارد نکند.

وی در پایان همچنین با اشاره به نیاز به بروزرسانی و امکانات‌ پایگاه‌های بسیج و شرایط اقلیمی نسبت به تجهیز زیرساخت‌های اولیه تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها