چهارمحال و بختیاری / جشن ۴۴ سالگی انقلاب و جهاد تبیین

جشن پیروزی با موضوع تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی به همت جمعی از بسیجیان پایگاه خواهران مطهره شهر گوجان، پایگاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۳۶۸۲
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مساجد و محلات از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن پیروزی، جهاد تبیین و شامگاه یاد یاران با موضوع دستاورد های انقلاب اسلامی با استقبال پر شور بسیجیان برگزار شد.

 

حجت الاسلام سجاد یزدان پناه، در این مراسم با تبریک این ایام به ملت شریف ایران گفت: تا کنون انقلابی پر بارتر از انقلاب اسلامی ایران در جهان شکل نگرفته است و نکته قابل توجه که این انقلاب را از دیگر انقلاب های سراسر جهان متمایز می کند ایجاد دگرگونی بزرگ در سطح سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بوده است که باعث ایجاد تأثیر عمیقی در سطح جهانی شده است.

 

کارشناس مسایل مذهبی ادامه داد: امروز عده ای قصد دارند ضمن تطهیر خیانت ها و جنایت های رژیم پهلوی، القا کنند که مردم و ملت ما برای آب و برق و نان و ... انقلاب کردند در حالی که ملت عزیزمان تنها ملتی است که در مقابل ظلم و فساد قیام کرد و الان هم تنها کشوری است که بدون اتکا به غرب و شرق در مقابل استکبار جهانی ایستاده است.

 

وی به لزوم جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: باید دستاورد‌های انقلاب اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته به خوبی برای مردم بویژه نسل جوان تبیین شود تا با دستاوردهای انقلاب اسلامی بیشتر آشنا شوند.

 

حجت الاسلام یزدان پناه، در پایان گفت: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف دستاورد های بسیار بزرگی برای ملت داشته است عده ای فقط به دستاورد های نظامی و دفاعی اشاره می کنند اما در همه زمینه ها می توان این پیشرفت و شکوفایی را دید به عنوان مثال در زمینه پزشکی  امروز ایران جزو کشورهای برتر جراحی قلب در دنیاست و جزو معدود کشورهایی است که عمل پیوند قلب در آن صورت می‌گیرد. ۱۴۰ عمل پیوند قلب در کشور در کارنامه درخشان جراحی قلب در ایران و جهان است .

 

در این برنامه برای کودکان و نوجوانان نیز مسابقه نقاشی انقلاب برگزار شد و با بریدن کیک تولد انقلاب و هدیه به نوجوانان شرکت کننده در مسابقه برنامه خاتمه یافت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار