دیدار سردار حیدرنیا با فرمانده انتظامی استان البرز/ سردارحیدرنیا: حمایت قاطع و همه جانبه از فراجا به عنوان خادمین ملت ضروری است

سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز پیش از ظهر امروز با سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۴۹۳۷۲۳
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز و حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان پیش از ظهر امروز با سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز دیدار و گفت و گو کرد.

سردار حیدرنیا در این دیدار با تبریک انتصاب سردار حمید هداوند به سمت فرمانده انتظامی استان البرز برای ایشان در مسئولیت جدید و مهمی که در حوزه های انتظامی، امنیتی و  اجتماعی بسیار تأثیرگذار است آرزوی موفقیت کرد و گفت: وجود امنیت یکی از مهمترین مؤلفه های پیشرفت کشور است، نیروی انتظامی ضمن برخورداری از اقتدار و صلابت مثال زدنی، همواره در کنار مردم و حافظ جان و مال مردم بوده است و برای تحقق این وظیفه سنگین و مهم با همه توان و جدیت تلاش می کند.

علیرضا حیدرنیا با قدردانی از ایثار نیروهای خدوم فراجا در حوادث اخیر کشور، عنوان کرد: حمایت قاطع و همه جانبه از فراجا به عنوان خادمین ملت ضروری است.

سردار حیدر نیا در ادامه با آرزوی توفیق برای فرمانده فراجای استان البرز افزود : برایتان از ايزد منان موفقيت های روز افزون در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای مدظله العالی را خواستارم.

گفتنی است فرمانده انتظامی استان البرز هم ضمن قدردانی از حضور سردار حیدرنیا و حجت الاسلام والمسلمین یوسفی و هیئت همراه ، بر همکاری و تعامل همه جانبه نیروی مسلح برای خدمت به مردم استان تاکید نمود.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار