برگزاری میز خدمت جهادی با حضور فرماندار شهرستان نیکشهر

بمناسبت دهه مبارک فجر میز خدمت جهادی با حضور فرماندار، فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیکشهر ، و ۲۲ مدیر دستگاههای اجرایی در شهر چانف بخش آهوران با شعار خدمت بی منت برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۳۷۴۱
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶

به مناسبت دهه مبارک فجر میز خدمت جهادی با حضور فرماندار محترم ، فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیکشهر ، و ۲۲ مدیر دستگاههای اجرایی در شهر چانف #بخش آهوران با شعار خدمت بی منت برگزار شد.

در این برنامه سرهنگ نکوئی فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره سردار دلها ، سپهبدشهید سلیمانی گفت : مکتب سردار سلیمانی باید الگوی خدمت برای مسئولین و همه آحاد مردم باشد.

امروز مدیران ادارات ، امامان جمعه و جماعت ، شوراها ، دهیاران و مجموعه بخشداری در قالب میز خدمت جهادی در شھر تاریخی چانف حضور پیدا کردند تا به بررسی و حل مشکلاتی که مردم خونگرم این منطقه در حوزه های مختلف دارند ، بپردازند.

در ادامه مهندس حسنی فرماندار محترم نیکشهر گفت : بسیج در کنار مدیران ادارات بعنوان بازوی خدمت رسان در حل مشکلات مردم بوده و هستیم.

میز خدمت دهه فجر در بخش آهوران شهرستان نیکشهر شھر چانف با عزم جهادی مدیران و کارکنان ادارات ، مسیر خدمت رسانی و پاسخگوئی به مردم شتاب گرفته است.

در این نشست صمیمانه روسای ادارات مختلف از جمله اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نیکشهر برای پاسخگوئی و حل مشکلات مردم حضور پیدا کرده و با مشکل گشایی از مردم ، رضایت مندی را برای آنان به ارمغان آوردند.

دستگاههای شرکت کننده:
#منابع_طبیعی_و_آبخیزداری
#حفاظت_محیط_زیست
#تعاون_روستایی
#برق
#منابع_آب
#بهزیستی
#بنیاد_مسکن
#مسکن_و_شهرسازی
#جهاد_کشاورزی
#آموزش_و_پرورش

ارسال نظرات
آخرین اخبار