خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار همدان خبر داد

پیگیری تامین اعتبار تونل گردنه اسدآباد در دور دوم سفر استانی رئیس جمهور

همدان-معاون عمرانی استاندار همدان با اشاره به پروژه تونل گردنه اسدآباد گفت: ماده ۲۳ آن در حال انجام است و پیگیری می‌شود در دور دوم سفر رییس جمهور به استان، اعتباری مناسب برای آغاز آن تخصیص یابد.
کد خبر: ۹۴۹۳۷۹۸
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فرزاد تیموری در شورای اداری اسدآباد اظهار کرد: هشت تانکر قیر رایگان به شهرداری اسدآباد، یک دستگاه بیل به شهرداری پالیز و چهار تانکر قیر و یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار به شهرداری آجین اختصاص پیدا کرده و در اختیار این مراکز قرار داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: طرح اصلاحی فاضلاب شهر اسدآباد نیز تهیه و یک میلیارد تومان برای انجام آن اختصاص پیدا کرده است.

معاون عمرانی استاندار همدان افزود: قول تامین اعتبار حفر چاه‌های اسدآباد نیز از مرکز دریافت شده و این در شرایطی است که دو حلقه چاه در این شهر از مدار خارج شده است.

وی با اشاره به پروژه تونل گردنه اسدآباد گفت: ماده ۲۳ آن در حال انجام است و پیگیری می‌شود در دور دوم سفر رییس جمهور به استان، اعتباری مناسب برای آغاز آن تخصیص یابد.

تیموری افزود: طرح جامع شهر اسدآباد نیز به شورای عالی معماری ارائه شده که ۶ بند دارای ایراد بوده است که در حال اصلاح این موارد هستیم و امید است قبل از عید نوروز این طرح تصویب شود.

وی اضافه کرد: کنارگذر اسدآباد به طور کامل سوم خرداد ماه سال آینده افتتاح می‌شود و در سفر رییس جمهور به استان نیز ۱۲۰ میلیارد تومان برای آن تخصیص یافته است.

معاون عمرانی استاندار همدان درباره نهضت ملی مسکن نیز گفت: در اسدآباد چند پهنه برای این موضوع تعریف شده است که در دست انجام است.

وی در پایان اعتبار کلی اختصاص یافته به استان از سفر رییس جمهور را ۲۴ هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این بودجه چندین برابر بودجه سالانه استان و فرصتی مناسب برای حل مشکلات است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات