خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور:

ساخت و ساز ایمن، آرامش و آسایش جامعه را به همراه دارد

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور کار هندسین را مقدس دانست و گفت: ساخت و ساز ایمن، آرامش و آسایش جامعه را به همراه دارد.
کد خبر: ۹۴۹۳۸۱۰
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرنگار بسیج از فارس، نشست اخلاق مهندسی در حرم حضرت احمد بن موسی (ع) با موضوع آشنایی با فقه شهر و شهرسازی در سالن شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ به همت سازمان بسیج مهندسین و در راستای برگزاری رزمایش ملی تخصصی عمران و معماری برگزار شد.

در این نشست محسن قنادزاده مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور ضمن عرض خیر مقدم به مهندسین و پژوهشگران برتر استان فارس در کارگروه های تخصصی هفتگانه بسیج مهندسین استان و تبریک اعیاد شعبانیه و روز مهندس، بر موضوع فقه در شهر و شهرسازی تاکید کرد و اظهار داشت: برای پیاده سازی این موضوع در نظام شهرسازی کشور، به کار جهادی مهندسان نیاز است.

وی، فعالیت مهندسین را مقدس دانست و تصریح کرد: شما در ساخت و ساز های مطمئن و ایمن با کار صحیح خود، هم آسایش و هم آرامش را برای مردم ایجاد می کنید .

قنادزاده با اشاره به حادثه زلزله در ترکیه و بعضی اشکالات بوجود آمده، گفت: در این حادثه ضمن ایجاد خسارت مالی که بالغ بر ۸۴ میلیارد دلار تخمین زده شده ، جان تعداد زیادی از شهروندان این کشور هم گرفته شد، شاید خسارت مالی را بتوان جبران کرد، ولی خسارت جانی قابل جبران نیست و از اینکه شما مهندسان با کار صحیح خودتان ، آسایش و آرامش را برای مردم عزیز فراهم می کنید انشالله خداوند دل شما را آرام گرداند.

به گزارش بسیج، در پایان این نشست ضمن تقدیر از تعدادی از مهندسین و پژوهشگران برتر استان فارس، قبور مطهر شهدای حمله تروریستی به شاهچراع(ع) هم گلباران شد و در نهایت مهندسین حاضر در این نشست، به زیارت حضرت احمدبن موسی(ع) رفتند.

ساخت و ساز ایمن، آرامش و آسایش جامعه را به همراه دارد

ساخت و ساز ایمن، آرامش و آسایش جامعه را به همراه دارد

ساخت و ساز ایمن، آرامش و آسایش جامعه را به همراه دارد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها