سرگروه حلقه صالحین پایگاه شهیده موسوی روستای آبرومند بهار:
همدان-سرگروه حلقه صالحین پایگاه شهیده موسوی روستای آبرومند گفت: امروز باید جهاد تبیین در جامعه بسیار پر رنگ شود و به‌صورت مجاهدانه در بستر فکر و‌ اندیشه‌ اسلامی و رعایت شرایط صورت پذیرد.
کد خبر: ۹۴۹۳۸۱۹
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، امامی در نشست بصیرتی جهاد تبیین بسیجیان پایگاه شهیده موسوی حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) روستای آبرومند شهرستان بهار با تبریک سالروز مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) اظهار کرد: بعثت، همزاد قرآن است که با قرآن آغاز می‌شود و خداوند کریم  در قرآن، از بعثت پیامبران و اهداف آن سخن می‌گوید .

وی افزود: امروز باید جهاد تبیین در جامعه بسیار پر رنگ شود، و تبیین به‌صورت مجاهدانه در بستر فکر و‌ اندیشه‌ اسلامی و رعایت شرایط صورت پذیرد تا باعث آثار بسیاری چون حفظ حضور مردم در صحنه‌های مهم اجتماعی شود.

سرگروه حلقه صالحین پایگاه شهیده موسوی روستای آبرومند بیان کرد: تبيين صرفا گفتگو نیست و باید در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و... انجام شود و اگر کارکردها و مصادیق جهاد تبیین بر اساس اسناد و تاریخ فعالیت‌های انجام گرفته بیان شود بسیاری از گره‌هایی که در ذهن مردم شریف وجود دارد پاسخ داده می‌شود.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب عظیم بسیار زیاد است، اما متاسّفانه در تبیینِ این دستاوردها، کم کاری شده است، گفت: بعد از چهل و چهارمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی جامعه امروزی ایران بسیار دستاورد داشته اما کم کاری صورت گرفته و به دلیل اینکه دشمنان به‌شدت در تلاش هستند  که ناکارآمدی نظام اسلامی را القا کنند، امیدواریم بتوانیم با تبیین اندیشه‌ مقاومت را در مقابل دشمن ترویج دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات