رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان؛

۸۵ درصدی تعهد اشتغال سازمان صمت در ایلام محقق شده است

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: ۸۵ درصد از تعهد اشتغال ایجاد شده برای این سازمان در استان از ابتدای امسال تاکنون محقق شده است.
کد خبر: ۹۴۹۳۸۳۰
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،رضا محمدرحیمی اظهار داشت: صمت یکی از ارگان‌های اصلی در زیست بوم توسعه استان بوده که در زمینه اشتغالزایی از تاثیرگذارترین سازمان‌ها به شمار می‌رود.

وی افزود: تعهد اشتغال سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام برای سال جاری ۲ هزار و ۶۵۰ نفر بود که از ابتدای امسال تا ۲۰ بهمن در مجموع ۲ هزار و ۲۲۶ اشتغال در سامانه رصد ثبت شده است.

رییس سازمان صمت ایلام یادآور شد: ۸۵ درصد اشتغال تعهد شده در این استان تاکنون محقق شده و پیش بینی می‌شود این مقدار تا پایان امسال به ۱۰۰ درصد برسد.

محمدرحیمی تاکید کرد: شهرستان‌های دهلران و ایوان بالاترین میزان اشتغال ثبت شده را بر اساس سامانه رصد در استان ایلام داشته اند.

وی با اشاره به پروانه‌های بهره برداری در استان طی سال جاری اضافه کرد: ۴۷ پروانه بهره برداری بخش صنعت و معدن در استان امسال با اعتبار ۱۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال صادر شد که زمینه اشتغال ۷۱۸ نفر را فراهم کرده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجاری ایلام برگزاری مستمر نشست‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را از اصلی‌ترین راهکار‌ها برای شناسایی مشکلات تولیدکنندگان و حل آن‌ها برشمرد و گفت: امسال ۵۲ جلسه این نشست در استان برگزار شد که در نتیجه آن ۲۳۰ پرونده بررسی و ۳۰۸ مصوبه به تصویب اعضا رسید.

محمدرحیمی اظهار داشت: ۱۹۷ مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان امسال عملیاتی شده که ۶۴ درصد مصوبات را شامل می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار