خبرهای داغ:
به دلیل بارشهای سنگین چند روز گذشته برنامه اعزام نیروهای بسیجی به شهرستان های برف زده جهت امداد رسانی به روستاههای مسدود شده همراه با کمکهای مومنانه با حضور بسیجیان گردان102امام حسین(علیه السلام) در محله ها و روستاههای کوهرنگ انجام شد.
کد خبر: ۹۴۹۳۸۹۲
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر14امام حسین(علیه السلام)، به دلیل بارشهای سنگین چند روز گذشته برنامه اعزام نیروهای بسیجی به شهرستان های برف زده جهت امداد رسانی به روستاههای مسدود شده همراه با کمکهای مومنانه با حضور بسیجیان گردان102امام حسین(علیه السلام) در محله ها و روستاههای کوهرنگ انجام شد.

فرمانده گردان 102امام حسین(علیه السلام) با اعلام این خبر گفت: بسیجیان گردان 102امام حسین(علیه السلام) در قالب گروه جهادی مالک اشتر از لشکر مقدس 14امام حسین(علیه السلام) به مناطق برف گیر ومناطق مسدود شده شهرستان کوهرنگ اعزام و به یاری مردم گرفتار در برف شتافتند.

این فرمانده گردان در ادامه گفت: با توجه به خشکسالی در سال های اخیر و مشکلات اقتصادی به خصوص در شرق اصفهان که اقتصاد مردم این منطقه بر پایه کشاورزی استوار است بسیجیان این گردان ضمن شاکر بودن به درگاه خداوند به خاطر بارش رحمت الهی و بهره مندی از آب زاینده رود که منشا آن زردکوه بختیاری و شهرستان کوهرنگ می باشد به یاری مردم در مناطقی که در اثر بارش برف ارتباط جاده ای آنان قطع و مسدود شده بود شتافتند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها