دکتر شهریاری: امروز به برکت انقلاب اسلامی، در تمام قومیت‌ها بسیج شکل گرفته است

دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در چهارمین همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت امروز به برکت انقلاب اسلامی، در تمام قومیت‌ها بسیج شکل گرفته است.
کد خبر: ۹۴۹۳۹۰۳
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مداحان، حجت الاسلام شهریاری دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی صبح امروز در چهارمین همایش ملی نغمه‌سرایان اهل سنت، اظهارداشت: معجزه یعنی تناقض‌نما که با عللی غیر از علل مادی اتفاق می‌افتد و معجزه‌ی پیامبر خاتم(ص) این بود که در عین امی بودن توانست آیات الهی را که بشر از آوردن مانند آن عاجز است، تلاوت کند.

وی ادامه داد: دشمن یک پروژه‌ای چهل ساله را بر علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی کرده است؛ هر چند که می‌دانند نمی‌توانند نظام را از پا در بیاورند اما به هر صورت هر از گاهی با فتنه‌انگیزی در مسیر حرکت انقلاب، مانع‌تراشی می‌کنند که یکی از این برنامه ایجاد تفرقه بین قومیت‌ها و تجزیه‌طلبی است.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، عنوان‌کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، در تمام قومیت‌ها بسیج شکل گرفته است و آمادگی دارند جان خود را فدای وطن و انقلاب کنند چنانکه شهدای زیادی طی این سال‌ها تقدیم شده است.

حجت الاسلام شهریاری، با اشاره به جنگ ترکیبی ایجاد شده بر علیه نظام اسلامی، ادامه داد: در خارج از کشور شاهدیم که با راهبری جریانات نفاق عده‌ای را جمع می‌کنند و جلوی برگزاری نماز جماعت در مراکز اسلامی را می‌گیرند تا جایی که در  بعضی از کشورها موفق شده‌اند با فشارهای سیاسی مراکز اسلامی را به چالش بکشند و تلاش می‌کنند مجوزات مراکز اسلامی ما در خارج کشور را باطل کنند.
وی  تاکید‌کرد: در جریانات اخیر رهبری حکیمانه‌ مقام معظم رهبری تهدید ایجاد شده را به فرصت تبدیل کرد و ما نتیجه‌ی آن را در ۲۲ بهمن دیدیم، طی سال‌‌های گذشته راهپیمایی ۲۲ بهمن به یک اقدام سمبلیک تبدیل شده بود اما رهبری با تبیین حقایق  دوباره جریان این راهپیمایی ۲۲ بهمن را احیا کرد.

شهریاری خاطرنشان‌کرد: طراحی دشمن مبنی بر این بود که جمهوری اسلامی ایران را وادار به برخورد سخت با اغتشاشات کند و برخورد سخت موجب شود افرادی کشته شوند و با همین کشته‌ها آتش فتنه را تشدید کند اما رهبری اجازه‌ی چنین اتفاقی را نداد چرا که اگر همانند برخوردی که ارتش سوریه در ابتدای اعتراضات با جریان مخالف خود انجام داد در ایران نیز انجام می‌شد انقلاب شکست می‌خورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار