زنجان_مدیر عملیات روانی سپاه زنجان از برگزاری نشست برخط نقش سپاه وبسیج در گام دوم انقلاب به همت شبکه روشنگران فرهنگی این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۳۹۱۲
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

مصطفی دودانگه در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار کرد: بیانیه گام دوم که همزمان با چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران، توسط مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ابلاغ گردید، علاوه بر ترسیم آینده روشن انقلاب و ملت ایران و ایجاد شور و نشاط در میان جوانان به منظور پیگیری اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب و نظام اسلامی، خط بطلانی بر تمامی توطئه‌ها و ترفند‌های دشمنانی که رویای شوم و دست نیافتنی پایان انقلاب را در سر می‌پروراندند، محسوب می‌شود.

نشست برخط نقش سپاه وبسیج در گام دوم انقلاب برگزار می شود

 

وی مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب را آحاد ملت ایران به ویژه نسل جوان پرشور و انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: نیرو‌های مسلح نیز به عنوان یکی از ارکان اقتدار و عزت نظام اسلامی که برگ‌های زرینی از تاریخ پر افتخار ۴ دهه گذشته با مجاهدت و حماسه‌آفرینی فرزندان ملت در ارتش سپاه، بسیج و ... رقم زده است نیز می‌بایست با مطالعه عمیق و دقیق و نیز شناخت و ایجاد درک صحیح نسبت به این بیانیه مهم و راهبردی، نقش، جایگاه و سهم خود را شناخته و در مسیر تحقق این منشور تعالی بخش انقلاب اسلامی گام‌های عینی و عملی بردارند.

 

دودانگه با بیان اینکه در همین راستا مدیریت روشنگری و عملیات روانی معاونت فرهنگی سپاه استان اقدام به برگزاری نشست برخط نقش سپاه وبسیج در گام دوم انقلاب نموده است.

 

مدیر عملیات روانی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه سخنران این نشست حجت الاسلام حسن بیگدلی؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان میباشد، یادآور شد :نشست برخط مذکور روز چهارشنبه 3 اسفند ساعت 13 ظهر برگزار می شود.

 

وی در پایان گفت:علاقمندان می توانند جهت شرکت در برنامه از طریق لینک روبیکا روشنا استان زنجان به آدرس https://rubika.ir/roshana_zanjan مراجعه کنند.

ارسال نظرات