خبرهای داغ:

بازارچه صنایع دستی ویژه معلولان شاهرود تا پایان اسفند ماه فعالیت دارد

شاهرود_ شهردار شاهرود گفت: بازارچه صنایع دستی ویژه معلولان و توان خواهان با حمایت شورا و شهرداری تا پایان اسفندماه به فعالیت ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۹۴۹۳۹۶۵
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲

بازارچه صنایع دستی ویژه معلولان شاهرود تا پایان اسفند ماه فعالیت داردبه گزارش روابط‌عمومی مدیریت شهری شاهرود، محسن احمدی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شاهرود که با حضور ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر و کارشناسان شهرداری در بعدازظهر ۳۰ بهمن ماه در صحن علنی شورا برگزار شد، افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هنرمندان معلول و توان خواه، عدم حمایت‌های مالی است که شورا و شهرداری با توجه به شرایط این عزیزان اقدام به راه اندازی بازارچه صنایع دستی کرده‌است.
او با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه‌ها و بازارچه‌ها یک حرکت و اقدامی بسیار مثبت در راستای معرفی توانا یی‌های و هنر معلولان است چراکه این قشر دارای توان‌مندی‌های نهفته‌ای هستند که باید مورد حمایت قرار گیرد، ابراز کرد: امیدواریم با فروش محصولات دست ساز این قشر گامی در راستای ارتقاء وضعیت اقتصادی این عزیزان برداریم.
حمایت لازمه ارتقاء وضعیت اقتصادی توانخواهان در بازارچه صنایع دستی شاهرود
بازارچه صنایع دستی ویژه معلولان شاهرود تا پایان اسفند ماه فعالیت داردحمیده محبی بیان کرد: حمایت از بازارچه‌ها و نمایشگاه‌های دست سازه‌های صنایع دستی و هنری ویژه اقشار کم برخوردار جامعه از سیاست‌های مهم شورا و شهرداری است.
او با بیان اینکه این حرکت‌های کوچک باعث ارتقای اقتصادی در مقیاس کسب و کار‌های خانگی و کوچک می‌شود، اظهار کرد: پیشنهاد می‌شود در حوزه کسب و کار‌های الکترونیک، که افراد زیادی در شرایط حال حاضر متضرر شده‌اند، نمایشگاهی جهت معرفی کسب و کار‌های در حوزه الکترونیک راه اندازی شود.
شایان ذکر است؛ در این جلسه تمدید نمایشگاه صنایع دستی و هنری توان خواهان واقع در شهرداری قدیم در خیابان فردوسی به مدت یک ماه و تا تاریخ ۲۹ اسفندماه مصوب شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها