به همت بسیج جامعه پزشکی آمل؛

اولین مرکز تخصصی مردمی نفس مازندران در آمل افتتاح شد

ساری-اولین مرکز تخصصی مردمی نفس مازندران به همت بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان در آمل افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۹۳۹۹۴
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳

اولین مرکز تخصصی مردمی نفس مازندران

به گزارش شبکه اطلاع رسانی بسیج، سرهنگ پاسدار داغمه چی فرمانده سپاه آمل در مراسم افتتاح این مرکز گفت: کاهش سن بارداری،کاهش ناباروری، حمایت معیشتی و فرهنگی اجتماعی، بهداشتی ودرمانی رایگان مهمترین برنامه‌های مرکز تخصصی مردمی نفس است .

 وی افزود: سقط جنین یک حرام قطعی در دین محسوب می شود و آثار دنیوی و اخروی بسیار سنگینی برای آن بیان شده است دراین مرکز نجات فرزندان سقط برای افزایش جمعیت پیگیری خواهدشد.

اولین مرکز تخصصی مردمی نفس مازندران

دکتر خسروی مدیرشبکه بهداشت ودرمان آمل نیز در این مراسم تصریح کرد: سقط جنین باعث ایجاد عوارض، عفونت، خونریزی، نازایی، عوامل روحی و روانی و در نهایت منجر به مرگ مادران می شود .

وی افزود: درمرکز نفس با همکاری بسیج جامعه پزشکی خدمات ویژه به مادرانی که قصد سقط جنین دارند ،در صورت انصراف ارائه می شود تا در افزایش جوانی جمعیت اثربخش باشد و مرکز مفتح با تمام امکانات در این طرح درنظر گرفته شده است.

اولین مرکز تخصصی مردمی نفس در مازندران افتتاح شد

اقوامی مدیر بسیج جامعه پزشکی آمل هم د راین مراسم خاطرنشان کرد: در راستای ضرورت تحقق مطالبات وتدابیر مقام معظم رهبری درحمایت ازتحکیم بنیان خانواده و  جلوگيري از سقط جنین ازمحورهای فعالیت مرکز نفس در آمل  است که با فرهنگ سازی، آگاه سازی، مشاوره و حمایت های همه جانبه بهداشتی درمانی، معیشتی و غیره در کمک امید به زندگی،جلوگيري از پیری جمعیت و رشد اقتصادی ازطریق موالید همانند طرح شهیدسلیمانی خدماتی ارائه می شود که  بسیج با همکاری شبکه بهداشت موجب اثربخشی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار