به همت مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج البرز؛

ویژه برنامه "لحظه های عاشقی" ضبط و تولید می شود/ سردار حیدرنیا: قرار دادن نامم در لیست تحریم سند افتخار است

ویژه برنامه "لحظه های عاشقی" به همت مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج البرز با موضوع اعیاد شعبانیه، سالروز میلاد امام حسین(علیه السلام) و روز پاسدار با حضور سردار حیدرنیا در مرحله ضبط و تولید است.
کد خبر: ۹۴۹۴۰۴۸
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴

سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در حاشیه ضبط ویژه برنامه تلویزیونی "لحظه های عاشقی" که در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج البرز صورت می گیرد و همزمان با میلاد امام حسین(علیه السلام)، حضرت ابوالفضل(علیه السلام) و امام سجاد(علیه السلام) از سیمای البرز پخش خواهد شد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج از کرج، گفت: نامگذاری سالروز میلاد امام حسین(علیه السلام) توسط امام عظیم الشان صورت گرفت که این نامگذاری دارای ابعاد الهی و دینی است.

حیدرنیا با بیان اینکه پاسدار در لغت به معنی نگهبان و مراقب است، ادامه داد: پاسداران کسانی هستند که به واسطه تاسی و تبعیتی که از امام حسین(علیه السلام) و قیام عاشورا دارند در حساس ترین لحظات تاریخ، از میان مردمان برمی خیزند و همچون دژی استوار، مردانه در راه رسیدن به حق و حقیقت و حفظ آن گام برمی دارند.

به گفته فرمانده سپاه البرز، تشابه عملکرد و هم خوانی اهداف پاسداران با سیره عملی امام حسین(علیه السلام) موجب شد تا روز تولد مبارکش به عنوان روز پاسدار تعیین شود.

علیرضا حیدر نیا ضمن ارائه گزارشی از دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف، مقابله با گروهک های تجزیه طلب، قدرت بازدارندگی ایران اسلامی، حضور موثر در عرصه های خودکفایی، سازندگی و محرومیت زدایی، کمک به مردم و هم نوعان در حوادث و بلایای طبیعی، مقابله با فتنه های عمیق در جنگ های ترکیبی، توسعه و تقویت جبهه های مقاومت، مقابله با جریانات تکفیری، حفظ تمامیت ارضی، اقدامات فرهنگی، اجتماعی، علمی و پژوهشی را از خدمات و اقدامات سپاه برای جامعه و دفاع از ملت‌های مسلمان در مبارزه با تروریست خواند و بیان کرد: اقدامات و دستاوردهای سپاه باید برای جامعه به‌ویژه نسل نوجوان و جوان تبیین شود.

فرمانده سپاه البرز در پاسخ به این سوال که" از قرار گرفتن اسمتان در لیست تحریم چه حسی به شما دست داد؟ نگران حساب های بانکی و سفرهای خارجی خود نشدید؟"، تشریح کرد: گام گذاشتن در مسیر حق و پیمودن این مسیر سخت است. هر چه مسیر سخت تر بشود، ایمان و تقوا باید قوی تر بشود. وی افزود: الحمدالله در مسیر حق هستیم و این برای ما افتخار است. حیدرنیا با اشاره به اقدام وقیحانه پارلمان اروپا علیه سپاه و در لیست تحریم قرار گرفتن نام خود، اضافه کرد: ما پاسدار حریم ولایت می باشیم و تحریم، سند موفقیت ما می باشد. وقتی اسم بنده در لیست تحریم قرار گرفت به این اقدام سخیفانه پارلمان اروپا علیه سپاه خندیدم و نگران سفرهای خارجی و حساب های بانکی نشدم، چون جز زیارت عتبات عالیات آرزویی ندارم و حسابی جز حساب حقوقی ام ندارم که بخواهم نگران آن بشوم.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها