مسؤل قرارگاه امام رضایی ها:

تاثیرگذاری ایران در منطقه موجب هراس دشمنان شده است

مسؤل قرارگاه امام رضایی ها در یادواره شهدای دلیجان گفت: تاثیرگذاری ایران در منطقه موجب عصبانیت و هراس دشمنان شده است.
کد خبر: ۹۴۹۴۰۷۱
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از دلیجان؛ یادواره ۳۸۰ کبوتر خونین بال دیار دل و جان در مصلی بقیة الله العظم دلیجان با حضور مردم قدرشناس و سخنرانی راوی دفاع مقدس حاج حسین یکتا برگزار شد.

حاج حسین یکتا دراین یادواره شهدا را برکت کشور دانست و گفت: پرچم شهدا و خانواده‌های آن‌ها همیشه بالا است؛ انسان باید مانند شهدا برکت داشته باشد و اثرگذار زندگی کند.

این راوی دوران دفاع مقدس با تحلیل شرایط حساس کنونی کشور و منطقه افزود: اثرگذاری نظام اسلامی در منطقه و جهان موجب عصبانیت و هراس دشمن شده است.

یکتا با بیان اینکه انقلاب اسلامی گلوی دشمن را در پشت دیوار‌های بیت المقدس گرفته است، اضافه کرد: به یاری خدا آزادی بیت المقدس نزدیک است، نفس‌های دشمن به شماره افتاده است و در منجلاب مرگ و نابودی دست و پا می‌زند. 

وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور و توطئه‌های دشمن، افزود: دشمن با شعار آزادی دنبال تجزیه ایرانِ قوی بود، اما با شکست مواجه شد.

راوی دوران دفاع مقدس به تجزیه و تحلیل فتنه انگیزی‌ها و کینه ورزی‌های دشمن در چهل و چهار سال انقلاب اسلامی پرداخت و بیان کرد: دشمن با جنگ سخت، تحریم‌های اقتصادی و برپایی فتنه‌های گوناگون نتوانست به انقلاب اسلامی ضربه بزند واین بار وارد فاز جدیدی از مبارزه و براندازی نظام تحت عنوان جنگ ترکیبی شده است.

یکتا خاطرنشان کرد: با جهاد تبیین که معنی آن جهد، جهاد و کوشش به همراه مبارزه است باید در جهت مقابله با دشمن به میدان بیاییم.

شهرستان دلیجان در دوران دفاع مقدس ودر دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام ۳۸۰ شهید تقدیم کرده است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار