خبرهای داغ:

پدر شهیدان دوبری به فرزندان شهیدش پیوست

حاج محمد امشب به افتخار همسایگی با سیدالشهدا و اولاد و اصحابش نائل آمد و تا ابد مهمان مائده کریمانه اباعبدالله الحسین (ع) شد.
کد خبر: ۹۴۹۴۰۷۷
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ پدر شهیدان دوبری به فرزندان شهیدش پیوست. به همین منظور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و سرهنگ پاسدار «هادی سعادت زاده» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول با ارسال پیامی مشترک نسبت به این مصیبت واکنش نشان دادند.

 

متن پیام به این شرح است؛

 

انالله و اناالیه راجعون

 

با کمال تاسف مطلع شدیم پدر بزرگوار شهیدان دوبری پس از عمری صبوری در فراق فرزندان عزیزش دارفانی را وداع گفت.

 

مرحوم «حاج محمد دوبری» دو گل زیبا از گلستان فرهنگ عاشورا را در جوار پرمهر خود پرورش داده بود و در حساس ترین زمان و بهاری‌ترین مقطع تاریخ ساز زندگی، سرخ‌ترین شکوفه‌هایش را به بهترین خریدار یعنی پروردگار خود تقدیم نمود و در این راه از خود استقامتی مثال زدنی نشان داد.

 

هم اکنون آن فقید سعید، مهمان شهیدان بهشتی خود است و امشب حسنعلی و علیرضا پدر زجرکشیده اما صبور خود را کبوترانه تا بارگاه قدس ربوبی همراهی می‌کنند.

 

حاج محمد امشب به افتخار همسایگی با سیدالشهدا و اولاد و اصحابش نائل آمد و تا ابد مهمان مائده کریمانه اباعبدالله الحسین (ع) شد.

 

اینجانبان به عنوان خادمان خانواده شهدا و رزمندگان، ارتحال ابوالشهدا مرحوم مغفور حاج «محمد دوبری» را به خانواده شهیدپرور دوبری و مردم متدین دزفول تسلیت و تعزیت عرض می‌نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها