دبیر قرارگاه ۱۹ دی قم مطرح کرد:

اجرای طرح عملیاتی کریمه اهلبیت(س) ۲ در آستانه سال جدید در قم

دبیرقرارگاه ۱۹دی قم از اجرای طرح عملیاتی کریمه اهلبیت(س) خبر داد و گفت: در قالب مصوبات این قرارگاه طرح عملیاتی کریمه اهلبیت(س) در آستانه فرارسیدن سال جدید شمسی آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۴۹۴۱۴۱
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶

طرح عملیاتی کریمه اهلبیت(س) ۲ در آستانه سال جدید اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا موحد در جلسه قرارگاه فرهنگی و اجتماعی 19 دی قم، اجرای این طرح فرهنگی واجتماعی را مورد توجه قرار داد و افزود: این طرح در مرحله نخست از 15 اسفندماه جاری تا اوایل اردیبهشت و سپس تا پایان فصل بهار دنبال خواهد شد.

دبیر قرارگاه 19 دی قم، اضافه کرد: کمیته بوستانها و حریم حرم، امر به معروف و نهی از منکر، کمیته اجتماعی، کمیته بانوان، کمیته فرهنگی، کمیته رسانه های نوین و تبلیغات، کمیته تبلیغات و فضاسازی، کمیته مساجد، کمیته رسانه و فضای مجازی بهمراه کمیته رصد و پایش با حضور دستگاه های متولی و تخصصی در این خصوص فعالیت خود را آغاز کرده اند.

سردار موحد با اشاره به ضرورت اجرای دقیق برنامه ریزی ها و مصوبات قرارگاه 19 دی در طرح عملیاتی کریمه اهلبیت(س) 2، ابراز داشت: دستگاه ها عضو لازم است تمام تعهدات و رسالت های تعریف شده در این طرح فرهنگی اجتماعی را به نحو شایسته انجام دهند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در پایان نسبت به حمایت از گروه های جهادی و بسترسازی جهت نقش آفرینی بهتر آنها در اجرای این طرح تاکید کرد.
اجرای طرح عملیاتی کریمه اهلبیت(س) ۲ در آستانه سال جدید در قم

ارسال نظرات