خبرهای داغ:
فرمانده گردان ۱۲۰ امام حسین (علیه السلام) خبر داد:

دیدار رزمندگان و بسیجیجان گردان با خانواده شهید مدافع امنیت عباس کوهی

به مناسبت ایام سالگرد حادثه دلخراش عملیات انتحاری جاده خاش زاهدان برنامه دیدار با خانواده شهید والامقام عباس کوهی همراه با تجلیل از خانواده شهید با حضور رزمندگان و بسیجیان گردان120امام حسین(علیه السلام) در منزل شهید انجام شد.
کد خبر: ۹۴۹۴۱۸۳
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، از روابط عمومی و تبلیغات لشکر 14 امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت ایام سالروز حادثه دلخراش عملیات انتحاری جاده خاش زاهدان برنامه دیدار با خانواده شهید والامقام عباس کوهی همراه با تجلیل از خانواده شهید با حضور رزمندگان و بسیجیان گردان120امام حسین(علیه السلام) در منزل شهید انجام شد.

فرمانده گردان ۱۲۰ امام حسین (علیه السلام) گفت : مقام معظم رهبری در بیانات خود در مورد شهدا فرمودند: اگر خدای متعال، این دعا را از کسی قبول کند که مرگ او را در شهادت قرار دهد، بزرگترین امتیاز را به یک انسان داده است، لذا در ایام سالگرد حادثه دلخراش تروریسی جاده خاش زاهدان که در سال 1397 اتفاق افتاد رزمندگان گردان ۱۲۰ حضرت امام حسین(علیه السلام) با حضور در شهرستان خوروبیابانک با خانواده شهید والامقام عباس کوهی دیدار و گفتگو کردند.

این فرمانده گردان افزود:  ضمن محکوم کردن این حادثه دلخراش که منجر به شهادت27لاله مدافع امنیت در جاده خاش زاهدان شد با آرزوی سلامتی ، صبر و طول عمر برای خانواده داغدار کوهی با حضور بر سر مزار پاک این شهید با نثار تاج گل ادای احترام کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار