خبرهای داغ:
به همت گردانهای 116و 117امام حسین(علیه السلام) انجام شد:
برنامه بازدید از نمایشگاه صنایع دستی و محصولات بومی نیاسر شهرستان کاشان به مناسبت ایام مبعث همراه با حضور سردار فرمانده لشکر14امام حسین(علیه السلام)، رزمندگان گردانهای116و117 امام حسین(علیه السلام) در محل روستای علوی شهرستان کاشان انجام شد.
کد خبر: ۹۴۹۴۱۸۴
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از روابط عمومی و تبلیغات لشکر۱۴حضرت امام حسین(علیه السلام)، برنامه بازدید از نمایشگاه صنایع دستی و محصولات بومی نیاسر شهرستان کاشان به مناسبت ایام مبعث همراه با حضور سردار فرمانده لشکر14امام حسین(علیه السلام) و رزمندگان گردانهای116و117 امام حسین(علیه السلام) در محل روستای دارالسیاده ی علوی شهرستان کاشان انجام شد.

سردار فرماندهی محترم لشکر به همراه فرماندهان ونیروهای گردان ۱۱۶و۱۱۷ حضرت امام حسین (علیه السلام)از نمایشگاه صنایع دستی و محصولات بومی روستای دارالسیاده ی علوی بخش نیاسر شهرستان کاشان بازدید نمودند.

فرمانده لشکر در طی این بازدید  گفت: توفیقی حاصل شد در حاشیه یادواره شهید بزرگوار شهید مدافع امنیت شهید ابراهیم صیادی در روستای شهید پرور روستای سادات روستای علوی حضور پیدا کنیم و از این نمایشگاه که به صورت سنتی و دستی توسط خواهران گرامی و بسیجی ایجاد شده بازدیدی داشته باشیم.

این فرمانده در ادامه افزود: به نوبه خودم تقدیر و تشکر دارم از دست اندرکاران این برنامه و نمایشگاه و از این خواهران گرامی که با چه ذوق و شوقی این نمایشگاه را به مناسبت ایام الله دهه فجر وایام مبعث و به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در این مکان برپا داشته اند.

ایشان در پایان بیان داشت: انشاالله هر جایی که نام و نشان نظام و انقلاب اسلامی در میان باشد همه به صورت جهادی پای این نظام و انقلاب بمانیم.

لازم به ذکر است که در پایان این بازدید فرمانده محترم گردان ۱۱۶ امام حسین (علیه السلام) ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا بخصوص شهید مدافع امنیت ابراهیم صیادی از حضور سردار فرماندهی محترم لشکر و هیئت همراه، همچنین بسیجیان غیور و همیشه در صحنه تقدیر و تشکر نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها