گروه‌های جهادی حلقه‌های میانی رابط بین حاکمیت و مردم هستند

زنجان-استاندار زنجان گفت:گروه‌های جهادی حلقه‌های میانی رابط بین حاکمیت و مردم هستند که باور کاملی به حاکمیت و حرکت انقلابی دارند، این در حالی است که این فعالان یک شاخصه مهمی دارند آن هم این است که با کمترین امکانات بهترین عملکرد را دارند.
کد خبر: ۹۴۹۴۳۳۱
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷

گروه‌های جهادی حلقه‌های میانی رابط بین حاکمیت و مردم هستند

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان، محسن افشارچی، استاتدار زنجان در نشست تخصصی مجمع جهادگران استان ضمن تبریک حول ماه مبارک شعبان، با بیان اینکه در مسیر حرکت انقلاب یک باوری داریم که داشتن یک صبر در این مسیر از خود باور سختر است، اظهار داشت: در حال حاضر نطام سلطه از طرق مختلف ، نظام جمهوری اسلامی را تحت فشار گذاشته است به طوری در زمان جنگ این چنین نظام  تحت فشار نبود.

استاندار زنجان اضافه کرد:  بنابراین در مقابل این همه حجم از فشار‌ها باید صبر فعال داشته باشیم یعنی درک کنیم و نسبت به باوری قلبی که داریم باید صبر پیشه کنیم.

استاندار زنجان در ادامه با بیان اینکه باید تلاش‌هایمان را بیشتر مضاعف کنیم، تصریح کرد: گروه‌های جهادی حلقه‌های میانی رابط بین حاکمیت و مردم هستند که باور کاملی به حاکمیت و حرکت انقلابی دارند، این در حالی است که این فعالان یک شاخصه مهمی دارند آن هم این است که با کمترین امکانات بهترین عملکرد را دارند.

افشارچی با اشاره به اینکه از گروه‌های جهادی فعال انتظار می‌رود وقت و انرژی خود را در امتداد چیزی که وجود دارد صرف کند، در غیر این صرت اگر تکثری صورت بگیرد به صلاح نیست، گفت: در حال حاضر ساختار دولتی به گونه‌ای است که همراه جهادگران است و اقدماتی که جهادگران در عرصه‌های مختلف انجام می‌دهند برای همه ارزشمند است.

وی با بیان اینکه تمام نظرات و پیشنهاداتی که جهادگران اشاره کردند قابلیت اجرا شدند را دارند، گفت: در حوزه مشاغل خانگی مذاکراتی با آستان قدس رضوی انجام شده است به گونه ای که بانوانی که در حوزه فرش بافی فعالیت می‌کنند تسهیلات با باز پرداخت کم  پرداخت بشود.

افشارچی خطاب به جهادگران گفت: حداکثر انرژی را در زدودن چهره محرومیت از مناطق مختلف استان را صرف کنید و به صورت خود جوش حرکت کنید و ما هم کنار شما هستیم.

استاندار زنجان در ادامه با بیان اینکه اتفاقات خوبی از طریق تبصره ۱۶ در حال افتادن است، افزود: توانمندی‌ها، اخلاص و تلاش جهادگران در عرصه‌های مختلف ستودنی است و در هر شرایطی اگر نظام پابرجا است یک دلیلش به خاطر وجود امثال شما‌ها است. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار