خبرهای داغ:
فرمانده گردان ۱۰۷ امام حسین(علیه السلام) خبر داد:

اعزام نیروی جهادی به مناطق برف خیز استان چهارمحال بختیاری

به دلیل بارش های سنگین و مسدود شدن جاده های روستایی روستاهای اطراف استان چهارمحال بختیاری، گردان ۱۰۷ امام حسین(علیه السلام) اقدام به اعزام نیروهای جهادی به این شهرستان نمود.
کد خبر: ۹۴۹۴۳۶۰
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر14امام حسین(علیه السلام)، به دلیل بارش های سنگین و مسدود شدن جاده های روستایی روستاهای اطراف استان چهارمحال بختیاری، گردان ۱۰۷ امام حسین(علیه السلام) اقدام به اعزام نیروهای جهادی پایور و بسیجی به این شهرستان نمود.

فرمانده گردان ۱۰۷امام حسین (علیه السلام) در توضیح این اردوی جهادی گفت: گردان 107امام حسین(علیه السلام) با همکاری گروه مالک اشتر به مناطق برف زده روستاها و جاده های روستایی شهرکرد جهت باز گشایی جاده ها و برف روبی پشت بام های خانه های قدیمی و مساجد  و اماکن عمومی اعزام شدند.

این فرمانده بیان داشت: گردان ۱۰۷ امام حسین (علیه السلام) با اتکا به رزمندگان و بسیجیان جهادی خود همواره در اردوهای جهادی پیشگام بوده و نقش موثری در مأموریت های قرارگاه جهادی مالک اشتر ایفا نموده است

 این فرمانده در پایان افزود: بحمد الله تعداد قابل توجهی از رزمندگان و بسیجیان این گردان در این حرکت جهادی به صورت خودجوش و داوطلبانه شرکت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها