خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین؛  

پاسداران آینه تمام نمای مکتب شهادت هستند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار با سردار پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت روز پاسدار گفت: پاسداران تربیت یافتگان مکتب ناب عاشورا هستند.
کد خبر: ۹۴۹۴۴۰۹
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳

قزوین_ به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین به مناسب روز پاسدار در دیدار با فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) بیان کرد: پاسداران در مکتب عاشورا پرورش یافتند و در تمام سختی ها با افتخار در خط مقدم حضور یافتند.

وی افزود: پاسداران، وفاداری و جانبازی خویش را از علمدار کربلا آموختند و در تمام دنیا صدای مبارزه با استکبار را طنین انداز کردند. افتخار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با داشتن پیشکسوتان جهاد و شهادت که با سربند های یاحسین، یا ابوالفضل به استقبال خطر رفتند افزونتر گشته و‌ نام این افتخارآفرینان همواره در تاریخ این سرزمین و دنیا جاودانه خواهد ماند. چشم دشمنان شما کور و دستشان تبت یدا ابی لهب و تب است.

آیت الله عابدینی افزود: انقلاب ما با مکتب عاشورا گره خورده است و در مسیر حق طلبی تا امروز با قدرت پیش رفته است. پاسداران آینه تمام نمای مکتب عاشورا هستند که رشادت، جانبازی، درایت و شجاعت را با خویش به همراه دارند و گوش به فرمان ولی زمان تا اقتدار کامل پیش می روند تا پرچم انقلاب را به دست صاحبش برساند.

وی در پاین افزود: ضمن تبریک روز پاسدار به فرمانده سپاه استان، برای همه پاسداران و نیروهای مسلح آرزوی سلامتی و تندرستی می کنم و از خدای متعال افزایش روز افزون ثبات قدم را برای خدمت به اسلام و انقلاب خواستارم.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها