خبرهای داغ:
سردار باستان مطرح کرد؛

امید آفرینی در اردوهای راهیان پیشرفت نورانی

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی از اعزام ۸۰۰ نفر دانش آموز مدارس استعداد های درخشان کشور در این مرحله، از مناطق عملیاتی دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۴۴۵۳
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳

امید آفرینی در اردوهای راهیان پیشرفت نورانی

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار باستان مسئول سازمان بسیج دانش آموزی از اعزام ۸۰۰ نفر دانش آموز مدارس استعداد های درخشان کشور در این مرحله، از مناطق عملیاتی دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب اسلامی خبر داد.

وی افزود: یکی از کلید واژه های مهم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی امید است که می بایست این مهم را با نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی و رشادت های ایثارگران و شهدای ۸ سال دفاع مقدس در بین دانش آموزان نهادینه کنیم.

سردار باستان ادامه داد: جهت تحقق این مهم راهیان پیشرفت نورانی را با هدف معرفی این دستاوردها در کنار راهیان نور برنامه ریزی و اجرا نموده ایم تا بتوانیم به دنیا اثبات کنیم دهه هشتادی ها و نودی ها همچون نسل اول انقلاب، همچنان پای کار انقلاب اسلامی تا تحقق امت اسلامی هستند .

وی اظهار داشت : اعزام مدارس استعدادهای درخشان را در چهار مرحله از ۲۳ بهمن ماه تا ۵ اسفند ماه به استعداد ۲۰۰ نفر در استان خوزستان، مرحله اول و دوم برای دختران و مرحله سوم و چهارم برای پسران برنامه ریزی نموده ایم.

وی گفت: دانش آموزان در این اردو از مناطق دوکوهه ، پایگاه چهارم شکاری ، یادمان فتح المبین ، شلمچه ،نهرخین،یادمان شهدای هویزه ،کشتی سازی و پتروشیمی ماهشهر ، اردوگاه شهید باکری و شهید مسعودیان ، مقتل شهدای شاخص ، فکه و ... بازدید می کنند .

 در پایان مسئول سازمان بسیج دانش آموزی بیان نمود ؛ مرحله بعدی اعزام راهیان پیشرفت نورانی در استان هرمزگان به استعداد ۱۲۰۰ دانش آموز خواهد بود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار