یادواره شهدای آبروی محله در روستای باغک تنگستان برگزار شد

یادواره شهید موسی بحرانی دشتی با عنوان «آبروی محله» با هدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۴۶۶۰
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،یادواره شهید موسی بحرانی دشتی با هدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی با عنوان «آبروی محله» با حضور سرداردشتی جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا، یادگاران دفاع مقدس در مسجد فاطمه زهرا (س) باغک برگزار شد.

حجت الاسلام جوکار امام جماعت مسجد فاطمه زهرا (س) روستای باغک به عنوان سخنران مراسم گفت:شهدا حماسه‌سازانی هستند که با ازخودگذشتگی و رشادت ضامن بقا، حفظ استقلال و آزادی نظام هستند.

امام جماعت مسجد فاطمه زهرا (س) روستای باغک بر گرامیداشت یاد وخاطره شهدا وانتقال پیام آنان به نسل های آینده تاکید کرد و گفت: امروز همه ما باید در پاسداشت خون شهدا و صیانت از آرمانهای انقلاب سهیم باشیم و با بیداری و بصیرت راه نفوذ منفعت طلبان و فتنه‌انگیزانی که سعی در ایجاد تفرقه و دو دستگی در انسجام عمومی مردم متعهد و معتقد به نظام و انقلاب را دارند ببندیم.

حجت الاسلام جوکاراظهارداشت :شهادت در راه خدا نصیب هر کسی نخواهد شد و مقام بالایی است و خانواده‌های شهدا فرزندانی را تربیت کردند تا خون این عزیزان در راه دین ریخته شود و در این راه به شهادت برسند.

ایشان درپایان تصریح کردند که:شهدا هدایت‌کننده ما در مسیر روشن حق و  حقیقت خواهند بود بنابراین زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا نه‌تنها یک وظیفه دینی بلکه بااقتدار، شکوه و امنیت کشور  گره‌خورده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار