خبرهای داغ:

پیام تسلیت معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت اسماعیل احمدی

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، طی پیامی درگذشت اسماعیل احمدی، مشاور وزیر ورزش و مسئول پیشین روابط عمومی سازمان بسیج در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۴۹۴۶۶۶
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، عالی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، طی پیامی درگذشت اسماعیل احمدی، مشاور وزیر ورزش و مسئول پیشین روابط عمومی سازمان بسیج در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است: 

فقدان برادر اسماعیل احمدی در حادثه سقوط بالگرد در بافت ، اینجانب و مجموعه دست‌اندرکاران شبکه روابط‌عمومی سازمان بسیج مستضعفین را داغدار و متأثر گرداند.

مرحوم احمدی در مدت زمان تصدی مسئولیت روابط عمومی سازمان بسیج ، خدمات مخلصانه و مجاهدانه‌ای را در حیطه مربوطه انجام داد و اقداماتش در ابعاد و جهات مختلف، منشاء اثر بود.

 جهادگری که با گروه جهادی مانوس بود. سالها جهاد فعال ، پرتلاش، خلاق و نوآور که سالهای سال منشا خیر در نقاط محروم مختلف کشور بود.

اینجانب به نمایندگی از طرف شبکه بزرگ‌روابط عمومی بسیج ، عروج مرحوم احمدی را به خانواده مکرم و محترم ایشان و دوستان و همرزمان‌شان تسلیت عرض نموده و در شب میلاد باسعادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، حشر او با ارباب دوعالم را از خداوند متعال مسئلت دارم.

عالی

معاون روابط‌عمومی 

سازمان بسیج مستضعفین

 

نتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها