پیام تسلیت سازمان بسیج ورزشکاران در پی درگذشت ناباورانه اسماعیل احمدی

سازمان بسیج ورزشکاران با صدور پیامی درگذشت اسماعیل احمدی مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۴۹۴۶۷۱
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، در این پیام آمده است:
متأسفانه و در کمال ناباوری ساعتی پیش خبر درگذشت اسماعیل احمدی مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش در سانحه بالگرد حامل وزیر ورزش و هیأت همراه در سفر به کرمان همه ما را در شوک فرو برد و قلبمان را داغدار کرد.
این دوست و همراه عزیز مسئولیت‌های مختلفی از جمله مشاور فرمانده­ کل بسیج، معاون روابط­ عمومی سازمان بسیج مستضعفین، موسس و مسئول سازمان بسیج رسانه و ... را در کارنامه خود دارد که در تمام این مسئولیت‌ها درخشید.
امروز تنها ساعاتی پیش از این اتفاق تلخ، تصاویر حضور اسماعیل احمدی بر مزار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و اشک‌های او در آنجا، قلب ما را بیشتر سوزاند. هرچند او دیگر در میان ما نیست و باید با قلبی غمگین جای خالی او را بنگریم، اما او در شب میلاد امام حسین علیه السلام مزد سال‌ها زحمت جهادی خود را گرفت و چه مرگی بهتر از اینکه در راه خدمت به مردم جان خود را فدا کنیم، که این اتفاق برای دوست عزیزمان اسماعیل احمدی افتاد که به حق می‌توانیم از آن به عنوان مرگ شهادت‌گونه تعبیر کرد.
سازمان بسیج ورزشکاران این ضایعه را به خانواده محترم اسماعیل احمدی تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر جمیل و برای مرحوم احمدی غفران الهی را خواستاریم.
در انتها شفای عاجل برای مجروحان سانحه بالگرد را از خداوند بزرگ طلب می‌کنیم.

ارسال نظرات