خبرهای داغ:
همدان-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان بابیان اینکه باید الگوی زن سوم را به کمک مجموعه ستاد نهضت درجامعه تبیین کنیم، گفت: نگاه انقلاب اسلامی به زن، به عنوان یک عنصر مطلوب اثرگذار و دارای جایگاه ویژه درجامعه است.
کد خبر: ۹۴۹۴۶۸۰
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری در نشست هم اندیشی با فرماندار و اعضای ستاد نهضت پیشرفت بانوان شهرستان بهار و مسئولین هیئات مذهبی و بانوان فعال فرهنگی این شهرستان با تبریک فرا رسیدن ماه و ایام شعبانیه اظهار کرد: مجموعه ستاد نهضت پیشرفت بانوان از ظرفیت بسیار ممتازی برخوردار است و با ظرفیت‌های مردمی با پیشتیبانی مجموعه‌های حاکمیتی تشکیل شده است.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «در بحث بانوان و ایفای نقش بانوان در فضای جامعه و حل مسائل جامعه بیشتر توجه کنید»،  گفت: همانطور که خواهران در شکل‌گیری انقلاب اسلامی نقش ممتازی داشتند، و به تعبیر حضرت امام (ره) مردها به تَبَع خانم‌ها در جامعه حرکت می‌کردند و موتور محرک اصلی در فضای جامعه  نیز هستند و این باوری است که از امامین و ائمه اطهار(ع) انتقال داده شده و ما نیز با تمام وجود آن را باور داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: مجموعه ستاد نهضت بانوان یک مجموعه اندیشه‌ورز، برای طراحی راهکارهای مناسب برای پیشبرد اهداف انقلاب در حوزه بانوان است با موضوعات مختلفی که در این حوزه وجود دارد؛ که امتداد حرکت نهضت باید به دست بانوان باشد.

وی با بیان اینکه ما باید الگوی زن سوم را به کمک مجموعه ستاد نهضت در فضای جامعه تبیین کنیم، ادامه داد: نگاه انقلاب اسلامی به زن، به عنوان یک عنصر مطلوب اثرگذار و دارای جایگاه ویژه در جامعه است که هم یک نقش ویژه در هدایت و مدیریت منزل دارد و هم در اجتماع نقش آفرینی هستند.

نظیری ادامه داد: این الگوی زن سوم در مجموعه ستاد نهضت باید با همفکری و هم اندیشی با دادن راهکار، طراحی و پیشنهادهای سازنده و ساختارهای اجتماعی برای نقش آفرینی بانوان در بخش‌های مختلف جامعه طراحی شود تا در حوزه‌های مختلف از جمله جمعیت، حجاب و عفاف، مبتنی بر ظرفیت‌های میدانی و در به میدان آوردن بانوان نوجوان برای یک حرکت رسانه‌ای و روایت زن انقلابی کارهای مفید و مؤثری انجام شود.

وی بیان کرد: شهرستان بهار یک سابقه خوب دینی و مذهبی و توجه به ظرفیت‌های انقلاب دارد و این تجلی و ظهور و بروز آن در این فضا باید نشان داده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات