مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در دیدار با سردار علیرضاحیدرنیا، فرمانده سپاه البرز به مناسبت روز پاسدار، گفت: تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سند افتخار است و این نهاد را برای پیمودن مسیر حق مصمم تر می کند.
کد خبر: ۹۴۹۴۷۲۹
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، علی حجر گشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز به مناسبت سالروز میلاد امام حسین(علیه السلام) و روز پاسدار با سردار علیرضاحیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(علیه السلام) البرز دیدار و گفت‌‌وگو کرد.

علی حجرگشت در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به علاقه‌مندان مکتب ولایت، با بیان اینکه ان شاء الله خداوند متعال انقلاب ما را به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عجل الله تعالی شریف) طبق وعده ای که داده شده متصل خواهد کرد، گفت: پرچم این انقلاب با دستان با کفایت مقام معظم رهبری به دست صاحب اصلی آن سپرده خواهد شد.

وی با تشکر از زحمات سازمان بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان، بیان کرد: ان شاء الله همکاری های فرهنگی و استفاده از ظرفیت های اردوگاهی سپاه بیشتر بشود. وی اضافه کرد: برابری و برادری بین بسیج و سپاه و آموزش و پرورش برقرار است و ان شاء الله روز به روز پررنگ تر خواهد شد تا شاهد تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در واکنش به اقدام وقیحانه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرار دادن نام سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه البرز در لیست تحریم، گفت: تحریم در طول این ۴۴ سال بوده و برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سند افتخار است، تحریم نشان دهنده این است که راه سردار حیدرنیا و پاسداران درست است و برای پیمودن این راه درست مصمم تر می شوند.

وی افزود: نقش سپاه در انقلاب در بیان امام راحل و رهبر معظم انقلاب کاملا مشخص است. اگر سپاه نبود کشور نبود. حجرگشت اضافه کرد: سپاه در روزهای اول انقلاب و درگیری با منافقین، جنگ تحمیلی، سازندگی،محرومیت زدایی، دفاع از هویت انقلابی، همکاری و تعامل در آموزش و پرورش و دفاع در سوریه و عراق نقش عمده و تاثیرگذاری داشته است.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها