خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا

تحقق عملکرد بهتر طرح های راه و شهرسازی با همکاری بسیج

تبریز- معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به همکاری بین اداره راه و شهرسازی با تعاونی بسیج اظهار کرد: همکاری فی ما بین عملکرد بهتری برای پیشبرد طرح های حوزه راه و شهرسازی رقم خواهد زد.
کد خبر: ۹۴۹۴۷۴۵
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، کاظم قلعه در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به اینکه امروز فصل جدیدی از هم افزایی بین دو نهاد خدمت گذار بسیج و شهرسازی فراهم شده است و من یقین دارم که دوران طلایی را در خدمت گذاری به مردم در همراهی این دو نهاد پیش رو خواهیم برد.
وی با تأکید براین نکته که انجام پروژه‌ها در چارچوب توجه به امر توسعه در کشور ارزش پیدا می‌کنند بیان کرد: باید همزمان با تعریف طرح به جنبه توسعه‌ای آن نیز در کشور توجه شود چراکه همه طرح ها باعث ایجاد توسعه در کشور می‌شوند پس رابطه آن‌ها با امر توسعه بسیار مهم خواهد بود.
 مدیر کل اداره راه و شهرسازی آذربایجان شرقی تعامل بین گروه های جهادی پرتوان بسیج را مثبت ارزیابی کرد و اظهار کرد: بسیاری از کارهای بزرگی که در کشور بر زمین مانده با توان و قدرت ایمان این گروه های جهادی انجام شده است که نتیجه آن اجرای طرح های محرومیت زدایی متعدد در سراسر کشور است.
 بخشی زاده افزود: بسیج نهاد است چون از قابلیت انعطاف‌پذیری ویژه برخوردار است و می‌تواند خود را با شرایط مختلف کشور و نیاز روز جامعه تطبیق داده و در تمام عرصه‌های موردنظر حضور پیدا کند.
وی با اظهار اینکه بسیح با تمام توان دارای روحیه جهادی و انقلابی است، چون همواره به شکل پویا و پرتحرک در صحنه حاضر می‌شود و با سرعت و پرشتاب و در عین‌حال با تدبیر و به شکل منطقی عمل می‌کند و هرگز از فعالیت و تلاش سازنده باز نمی‌ایستد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان در پایان این دیدار به همکاری های بهتر فی ما بین تعاونی بسیج و اداره راه و شهرسازی اشاره و بیان کرد: با روحیه جهادی و با کمک خداوند شاهد پیشرفت های بزرگی در حوزه راه و شهرسازی خواهیم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار