مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با تبریک قهرمانی تیم فوتسال جهادگران استان در رقابت های کشوری از روحیه جهادی پهلوانی و نشاط در این مسابقات گفت.
کد خبر: ۹۴۹۴۷۶۴
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

از میدان خدمت تا میدان قهرمانی/ برد شیرین جهادگران خوزستان در مسابقات فوتسال کشوری
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ سید اسلام موسوی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان عنوان کرد: در ایام خجسته که مزین به میلاد با سعادت علمدار دشت کربلا، حضرت ابوالفضل (ع)، امام حسین (ع) و روز پاسدار است به یمن این روز مقدس، تیم فوتسال جهادگران استان خوزستان توانست در مسابقات کشوری به مرحله فینال صعود و قهرمان شود.

سرهنگ موسوی اظهار کرد: این دوره از مسابقات که به یاد شهدای جهادگر برگزار شده است، در راستای ایجاد شور و نشاط و همدلی دوستانه بین نیروهای جهادی و مخلص برپا گردیده است.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که تیم فوتسال جهادگران بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان که از میدان جهاد و خدمت مومنانه در میدان ورزش و مسابقات حضور پیدا کرده در این دوره از مسابقات جام سربلندی را بالای سر بردند.

شایان ذکر است مرحله منطقه ای و استانی رقابت های فوتسال جهادگران استان خوزستان در بهمن ماه در سطح شهرستان ها بین ۳۱ تیم برگزار و در مرحله استانی ۶ تیم در شهر اهواز باهم رقابت کردند و در نهایت یک تیم در مرحله کشوری حضور یافت.

ارسال نظرات