آغاز عملیات اجرایی بزرگترین کتابخانه روستایی کشور در دشتستان

به همت خیرین آغاز عملیات اجرایی بزرگترین کتابخانه روستایی کشور در روستای خلیفه‌ای با حضور فرماندار دشتستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۴۷۹۱
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵

آغاز عملیات اجرایی بزرگترین کتابخانه روستایی کشور در دشتستان

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان: آغاز عملیات اجرایی بزرگترین کتابخانه روستایی کشور با حضور احمد بنافی فرماندار دشتستان، افروغ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و راهب مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر در روستای خلیفه‌ای دشتستان شروع شد.

آغاز عملیات اجرایی بزرگترین کتابخانه روستایی کشور در دشتستان

فرماندار دشتستان در این آیین گفت: امروز دشمن با هویت زدایی و جنگ ادراکی برای از بین بردن تمدن ایران اسلامی اقدام کرده است.

وی بیان داشت: هویت زدایی از جوانان از مهم ترین اهداف دشمن در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه ضمن تشریح تاریخ و جایگاه دشتستان، هویت فرهنگی و تاریخ دشتستان را دارای تمدن بیش از ۶ هزار سال دانسته و ادامه داد: نام و آوازه دشتستان بر تارک تاریخ و هویت ایران می‌درخشد.

بنافی در ادامه با قدردانی از خیرین و کمک آنها در آبادانی روستاها، بیان داشت: فرد سخاوتمند به ديگرى کمک مى كند در حالى كه خود نیازمند است که روستای خلیفه‌ای به عنوان روستای شاخص از حیث وجود این چنین افراد سخاوتمندی در دشتستان و حتی استان می باشد.

ایشان ادامه داد: در روستای خلیفه‌ای، سخاوت، همدلی و کمک به همدیگر موج میزند که همین امر موجب شد این روستا در جایگاه و تراز یک روستای مدرن قرار بگیرد.

گفتنی است بزرگترین کتابخانه روستایی کشور در روستای خلیفه‌ای دشتستان با اعتبار ۱۰۰میلیارد ریال توسط خیرین این روستا ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار