خبرهای داغ:

اجرای پویش سلیمان خدمت در خرامه

مدافعان سلامت بیمارستان حافظ شیراز به نیابت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اقدام به ارائه خدمات پزشکی رایگان به منطقه عشایری و محروم شهرستان خرامه کردند.
کد خبر: ۹۴۹۴۷۹۵
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، دکتر شهابیان مقدم رئیس بیمارستان حضرت جوادالائمه(ع) خرامه به همراه دکتر خسروانی پور معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان از اردوی جهادی پزشکی یک روزه که با حضور پزشک عمومی، پزشک داخلی، متخصص زنان، متخصص اطفال، روان پزشک، داروساز، کارشناس تغذیه، پرستاری و مامایی، تکنسین دارویی و فوریت های پزشکی از گروه جهادی شهید سلیمانی کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان حافظ شیراز در روستای اسلام آباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان برگزار شد؛ بازدید کرد.

رئیس بیمارستان جوادالائمه(ع) خرامه در حاشیه این بازدید گفت: مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرامه تجهیزات تخصصی مورد نیاز گروه های جهادی، جهت ارائه هرچه مطلوبتر خدمات بهداشتی و درمانی به مردم کم درآمد شهرستان را در اختیار گروه های جهادی تخصصی پزشکی قرار می دهد.

او گفت: هر گروه جهادی پزشکی که خارج از شهرستان خرامه قصد برگزاری اردوی جهادی در این شهرستان داشته باشد با کمال احترام سرویس ایاب و ذهاب آنها توسط شبکه بهداشت شهرستان تامین خواهد شد.
دکتر شهابیان مقدم ضمن تشکر از همکاری ریاست و پرسنل بیمارستان حافظ شیراز گفت: شهرستان خرامه یکی از محرومترین شهرستانهای استان فارس می باشد که خدمت رسانی در عرصه های پزشکی و آموزش های بهداشتی باعث رضایت مندی مردم روستا های محروم می شود.

رییس بیمارستان در ادامه افزود: دسترسی آسان مردم مناطق محروم به پزشک و ارائه رایگان خدمات پزشکی و همچنین تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و انقلاب از اهداف اجرای طرح بسیج جامعه پزشکی است.
این مقام مسئول از تمامی اعضای کاروان سلامت و دست اندرکاران که در مناسبت‌های مختلف در ارائه خدمات درمانی به مردم مناطق کمتر برخوردار پیشگام هستند قدردانی کرده و نقش کلیه اعضای تیم پزشکی و درمانی در مناسبت‌های مختلف را کلیدی و مؤثر برشمرد

سجاد کارآمد مسئول گروه جهادی شهید سلیمانی نیز در این اردوی جهادی گفت: در این اردوی جهادی یک روزه تعداد 72 نفر ویزیت متخصص داخلی، 58نفر ویزیت روان پزشکی، 62 نفر ویزیت زنان،56نفر ویزیت اطفال، 160نفر ویزیت پزشک عمومی، 47 نفر مشاوره تغذیه،197نفر بینایی سنجی و 230نفر غربالگری فشار خون و قد و وزن خدمات دریافت کردند.

کارآمد تصریح کرد: کلیه اقدامات گروه جهادی اعم از ویزیت و توزیع دارو بصورت رایگان انجام گرفت و در کنار ویزیت پزشکان سنجش و اندازه گیری فشار خون و قند خون برای مراجعین بصورت رایگان انجام گردید.

به گزارش بسیج، این برنامه از طرف بسیج جامعه پزشکی بیمارستان حافظ با همکاری شبکه بهداشت و درمان، فرمانداری، کانون بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه خرامه، بیمارستان جوادالائمه (ع)جمعیت هلال احمر، امور عشایر و دهیاری های اسلام آباد،مهرآباد،ولی آباد دیگر دستگاه ها برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار