همایش بزرگ کوهپیمایی به مناسبت هفته فرهنگی و روز قله طلا

همایش بزرگ کوهپیمایی به مناسبت هفته فرهنگی و روز قله طلا با حضور مسئولان و ورزشکاران شهرستان پیشوا برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۴۷۹۷
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، همایش بزرگ کوهپیمایی به مناسبت هفته فرهنگی و روز قله طلا با حضور بیش از 1000 نفر از نقاط مختلف ایران به میزبانی هیات کوهنوردی اداره ورزش وجوانان شهرستان پیشوا برگزار شد.
در این برنامه فرهنگی ورزشی که با همراهی تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا ، نوش آبادی نماینده مردم دیار 15 خرداد در مجلس ، ترابی رئیس اداره ورزش وجوانان ،کارخانه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ، تاجیک رئیس اموزش و پرورش ، قربانی مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، طباطبایی رئیس بنیاد شهید و جمعی از کارکنان دولت و فعالان اجتماعی وگروههای ورزشی همراه بود ؛ بیش از 1000 نفر از جامعه ورزش کشور در برنامه هایی منسجم به قله طلا صعود کرد.
برپایی سیاه چادر ، توزیع چای آتشی ، صبحانه ، آش ، نواهای محلی در کنار اجرای بازیهای بومی محلی نظیر وسطی ، اسب سواری ، فریزبی ، طنابزنی ،دوچرخه سواری و... برجذابیت این برنامه افزوده بود.
در حاشیه این مراسم از تابلوی جدید قله طلا نیز باحضور مسئولان رونمایی و از تعدادی از دست اندرکاران همایش روزقله طلا تجلیل شد.
از همت والای اعضای گروههای ورزشی سیمرغ ، توسکا ، یاران ، وارنا و همکاری خوب فرمانداری شهرستان پیشوا ، بخشداری جلیل آباد و ایوانکی ، هلال احمر ،صداو سیمای پیشوا و تمام عزیزانی که اداره ورزش وجوانان و هیات کوهنوردی پیشوا را در برگزاری این همایش و میزبانی از هموطنان عزیز یاری نمودند تقدیر و تشکر می گردد.

 

انتهای پیام/حیدری

ارسال نظرات
آخرین اخبار