خبرهای داغ:
فرمانده کل سپاه:

امروز جبهه در کنار دریای مدیترانه است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز جبهه در لب دریای مدیترانه است، صدای بچه های امروز ما که همان امتداد صدای رزمندگان دوران دفاع مقدس است از کرانه های دریای مدیترانه شنیده میشود.
کد خبر: ۹۴۹۴۷۹۹
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اندیمشک؛یادواره ستارگان دوکوهه صبح امروز در حسینیه شهید همت دوکوهه با حضور بسیجیان و رزمندگان سپاه محمد رسول الله با حضور سردار سلامی، سردار حسن زاده، سردار شاهوارپور، سردار کوثری و رزمندگان و بسیجیان برگزار شد

 

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره «ستارگان دوکوهه» اظهار کرد:امروز جبهه در لب دریای مدیترانه است، صدای بچه های امروز ما که همان امتداد صدای رزمندگان دوران دفاع مقدس است از کرانه های دریای مدیترانه شنیده میشود.

سردار سلامی افزود: دشمن را تا آنجا عقب رانده‌اند در شمال دریای سرخ صدای رزمندگان انقلاب را می شنوید دشمن فراری شده است انقلاب شکوهمند اسلام آمده است تا مسلمانان را از اسارت و سلطه گران نجات دهد.

وی گفت: اصحاب امروزی امام حسین (ع) امروز گرد نائب امام زمان ما که امروز پیامبری انقلاب اسلامی و هدایت این امت را برعهده دارد و هدایت کشتی این امت را در ساحل رستگاری بر عهده دارد، حضرت امام خامنه ای است.

فرمانده کل سپاه افزود: شهدا هم شهید شدند هم پیروز شدند چون دشمن را ناامید کردند ، و دشمن را سرخورده باقی گذاشتند، شهید شدند به لقاء الهی پیوستند.

در این مراسم سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) به سخنرانی و خوش آمد گویی پرداخت، ایستگاه صلواتی، برنامه های مختلف فرهنگی و پخش مستقیم تلویزیونی از جمله دهها برنامه فرهنگی در این یادواره بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار