خبرهای داغ:
همدان- امام جمعه اسدآباد با اشاره به سالگرد شهادت شهید قهاری سعید و ویژگی‌های او، گفت: او در مکتب امام خمینی(ره) و ولایت درخشید و بعداز عمری مجاهدت در راه خدا در جمع شهدا قرار گرفت.
کد خبر: ۹۴۹۴۸۰۵
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اسدآباد با سفارش و توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: انسان بی تقوا اسیر نفس خود است و به برکت تقوا است که انسان به حریت می‌رسد و آزاد می‌شود.

وی با اشاره به اعیاد شعبانیه و تبریک میلاد حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار، گفت: هرکسی که از دین اسلام و انقلاب پاسداری کند، پاسدار است، البته نیروهای سپاه پاسداران از برکت و ویژگی خاصی برخوردار هستند.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به سالگرد شهادت شهید قهاری سعید و ویژگی‌های او، گفت: او در مکتب امام خمینی(ره) و ولایت درخشید و بعداز عمری مجاهدت در راه خدا در جمع شهدا قرار گرفت.

وی با گرامیداشت روز جانباز و قدردانی از مجاهدت آنان، گفت: رسول اکرم(ص) فرمود که شعبان ماه من است و کسی که در ماه رمضان روزه بگیرد من رسول الله شفیع او خواهم بود، بنابراین باید به مناجات شعبانیه توجه ویژه کرد.

موحدی با اشاره به فرمایشات رهبری در دیدار با مجلس خبرگان و وظایف این مجلس، گفت: این مجلس تضمین کننده رهبری است.

وی با اشاره به وضعیت بازار ارز و قیمت‌ها و گلایه های مردم از این وضعیت، گفت: دولت شبانه روز در تلاش است که مشکل ارزی و گرانی را حل کند اما امروز دشمنان و استکبار با دروغ سازی قیمت‌ها و تبلیغات رسانه‌ای و جنگ روانی در پی آن هستند که دولت موفق نشود، دولت طرح‌های مختلف و جدیدی را به اجرا گذاشته و نیاز به فرصت است.

امام جمعه اسدآباد تأکید کرد: دولتمردان شما بی خیال نیستند و دنبال حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم هستند، البته مشکلات اقتصادی تنها برای ایران و ملت ما نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات