مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شازند:

"پاسداری"؛ رسالت است/ پاسداران از ابتدای انقلاب همواره نقش آفرینی کردند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شازند گفت: پاسداری یک شغل نیست بلکه انجام وظیفه و یک رسالت است؛ لباس سبزی که پاسداران افتخار پوشیدن آن را دارند، لباس خدمتگزاری به مردم و جان‌فشانی در راه ولایت است.
کد خبر: ۹۴۹۴۸۹۶
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹

حجت الاسلام اکبر قنبری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شازند در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی در شازند، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت: هدف از تشکیل نهاد سپاه با دستور امام خمینی (ره) نگهبانی و پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب است.

وی افزود: پاسداری یک شغل نیست بلکه انجام وظیفه و یک رسالت است؛ لباس سبزی که پاسداران افتخار پوشیدن آن را دارند، لباس خدمتگزاری به مردم و جان‌فشانی در راه ولایت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شازند تصریح کرد: مهم‌ترین خصوصیات یک پاسدار حرکت کردن در خط امام و رهبری، داشتن روحیه انقلابی، انجام وظیفه و عمل به آنچه که رضایت خداوند، امام عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام قنبری سپاه پاسداران را خار چشم دشمنان و قوت قلب مردم و دوستان ایران دانست و افزود: نامگذاری روز پاسدار به مناسبت میلاد امام حسین (ع) معنا دارد است چرا که امام حسین (ع) در پاسداری از دین اسلام جان خود را فدا کرد و پاسداران نیز در دفاع از انقلاب اسلامی در میدان حضور دارند و در این مسیر شهدای بسیاری تقدیم کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: پاسداران و جانبازان سربلند ما نه فقط در دوران دفاع مقدس بلکه در همه صحنه‌های دفاع از ارزش‌های انقلاب؛ گوش به فرمان مقام معظم رهبری حضوری فداکارانه و متعهدانه داشته و دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات