خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه انقلاب اسلامی مرهون از خود گذشتگی و مجاهدت‌ خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.
کد خبر: ۹۴۹۴۹۳۸
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با اعیاد شعبانیه و در راستای دیدارهای هفتگی سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با خانواده های رزمندگان و ایثارگران در شهرستان سرخه، در این هفته همراه با حجت اله کرمانی فرماندار شهرستان و حجت‌الاسلام والمسلمین رجبعلی فرزين مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه با حسین نجار، ابوالفضل عنایت زاده و سید حسین سیادت از رزمندگان عرصه جهاد و شهادت در دوران 8 سال دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین فرزین ضمن تبریک اعیاد مبارک شعبان با اشاره به اینکه سرکشی از خانواده شهدا و رزمندگان یک وظیفه انسانی است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی مرهون از خود گذشتگی و مجاهدت‌ خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

او افزود: اینکه انسان آگاهانه راه خودش را انتخاب کند عامل برکت است و اینکه شما و امثال  شما آگاهانه انتخاب کردید و قدم در راه دفاع از قرآن، اهل بیت (ع) و آرمان‌های انقلاب گذاشته‌اید مایه مباهات است. چرا که انسان فرزند انتخاب و همت خویش است نه فرزند طبقه.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه اضافه کرد: شما با امید به آینده حرکت کردید که این اصل قرآنی است یعنی اگر چنانچه چیزی غیر قرآن در این راه محرک انسان باشد و به آینده امیدوار نباشد از خدا باید طلب بخشش و عفو داشته باشد. خداوند ان شاءالله همه ما را جزء خادمین به دین و انقلاب قرار دارد.

فرزین تصریح کرد: شهداء با گذشت از مال و جانشان درس آزادی را به ما آموخته اند و ما امروز باید در راه آنها گام برداریم و از ارزشهای انقلاب حراست و پاسداری کنیم.

او ادامه داد: شهداء الگوهای تمام عیاری برای همه افراد هستند که الگو پذیری از این افراد در راه رسیدن به اهداف عالی نظام و رشد و معنویت ضروری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها