جانشین محترم سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد:

پیشرفتهای جمهوری اسلامی چشمگیر و غیرقابل احصا است

سردارسرتیپ پاسدارسیدقاسم قریشی درنشست سراسری فقه بازار عنوان کرد: پیشرفتهای جمهوری اسلامی چشمگیر و غیرقابل احصا است و کسبه بویژه پیشکسوتان میتواننددر مواجهه با مشتریان وظیفه جهادتبیین را بخوبی و زبان ساده انجام دهند.
کد خبر: ۹۴۹۴۹۴۳
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرنگار سرویس اصناف خبرگزاری بسیج؛سردار سرتیپ پاسدار سید قاسم قریشی روز شنبه در همایش سراسری مربیان فقه بازار بسیج اصناف کشور در مشهد افزود: این که عده ای می‌گویند "آمریکا با ما دشمنی ندارد و خیال می‌کنیم دشمن ماست و اگر ما رفتار خود را عوض کنیم آمریکا هم تغییر می‌کند" نادرست است.

وی ادامه داد: وقتی هویت اسلامی و قرآن می‌گوید حق ندارید ولایت کفر را بپذیرید و باید از مستضعفان حمایت کنید به چه معنی است؟ یعنی در برابر ظلم به مردم فلسطین، یمن و لبنان نباید ساکت باشیم و اگر ساکت باشیم فرقی با دیگران نداریم.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در برابر استکبار یا باید ماهیت ما عوض شود و یا به قدرتی برسیم که بتوانیم در برابر دشمن عرض اندام کنیم.

قریشی با بیان این که دشمن از ابزارهای مختلف برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کند افزود: جهان سلطه به دنبال این است تا بر منابع و سرمایه دیگر کشورها مسلط شود.

وی اضافه کرد: طبق یکی از مواد سند راهبردی امنیت ملی آمریکا، ابزارهای ثروت زا که با فناوریهای پیشرفته حاصل می‌شود باید در دستان آنها و دوستان شایسته آنها باشد و نباید در اختیار دیگر ملتها و افراد قرار گیرد.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن در جنگ نرم به دنبال فروپاشی از درون است و این که با استحاله هویت و شخصیت جامعه هدف، انسان جدید بسازد تا طبق آنچه مهاجم می‌خواهد رفتارها رخ دهد یعنی ابتدا با جنگ روانی و سپس در افکار و احساس در جامعه هدف تغییر ایجاد می‌کند و وقتی اینها عوض شد رفتار و سبک زندگی و بعد از آن تغییر نظامات رخ می‌دهد.

قریشی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی آغاز فروپاشی استیلای حاکم بر دنیا بود و راه جدیدی را در دنیا مطرح کرد و یکی از دلایل دشمنی ما با غرب به ماهیت و هویت غرب و انقلاب باز می‌گردد.

وی ادامه داد: وضعیت امروز کشورهای اسلامی نتیجه خیانت غرب به این کشورهاست که بعد از جنگ جهانی اول، کشورهای اسلامی ها را تجزیه و بین خودشان تقسیم کردند و به گونه ای رفتار کردند که همیشه بین کشورهای اسلامی درگیری باشد.

همایش سراسری مربیان فقه بازار بسیج اصناف کشور دیروز در مجتمع آموزشی امامت مشهد آغاز شد و تا عصر امروز ادامه دارد.

فقه بازار

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار