خبرهای داغ:

علت شکوه و عظمت ماه شعبان انتصاب آن به وجود مبارک رسول خدا (ص) است

حجت الاسلام هوشمند نژادگفت:علت شکوه و عظمت ماه شعبان انتصاب آن به وجود مبارک رسول خدا (ص) است.
کد خبر: ۹۴۹۵۰۴۷
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ، مراسم جشن میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار با حضور نمازگزاران در محل مصلی جمعه بعد از نماز با مولودی خوانی و تجلیل از پاسداران سپاه جاجرم و جانباز ۸سال دوران دفاع مقدس برگزار شد
حجت الاسلام هوشمند نژاد در خطبه های این هفته گفت برای پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی باید اول مبانی انقلاب را شناخت و بعد تاریخ انقلاب اسلامی را دانست و اینکه به عنوان یک پاسدار انقلاب از خودسازی هرگز غافل نشویم.

امور تربیتی در آموزش و پرورش از یادگارهای ماندگار شهید والامقام رجایی عزیز است.
زیربنای کار آموزش و پرورش تربیت اسلامی است که باید بر اساس سند تحول بنیادین به شکل صحیح و درست انجام شود امام فرمود علم تنها فایده ندارد علمی که در تربیت نباشد فایده ندارد.


فریضه تربیت انقلابی وارثان انقلاب بر عهده مسئولان انقلاب اسلامی است. در مدارس در حوزه ها در دانشگاه‌ها باید تربیت ، انقلابی باشد تربیت انقلابی یک فریضه است.


دشمن با یک جنگ ترکیبی تمام عیار نقاط قوت نظام را هدف قرار داد دنیا مبهوت این جنگ ترکیبی است یک طرف ایران اسلامی یک طرف تمام جبهه کفر و نفاق و شیطان در عرصه فرهنگ اقتصاد امنیت و سیاست ما را مورد هجوم قرار دادند استقلال ما را هدف قرار داده‌اند.

باید با نگاه انقلابی مشکلات کشور را دید و برای حل آنها تلاش و مجاهدت کرد اگر با نگاه ضعف و حقارت و استیصال به مشکلات بنگریم ناامیدی دامن گیر همه خواهد شد در این صورت پیروز میدان دشمن است.

وضعیت قیمت ها به خصوص در شهر جاجرم مناسب نیست مسئولین در این زمینه اقدامات اساسی انجام دهند همه ما وظیفه داریم تلاش کنیم مشکلات زندگی مردم کمتر شود. کوتاهی و تعلل از هیچ کسی پذیرفته نیست.
شایان ذکر می باشد تجلیل از پاسداران در نماز جمعه بخش سنخواست و بخش شوقان نیز برگزار شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها