امام جمعه شبانکاره

دلار ابزار دشمن در کودتای اقتصادی علیه ایران است

حجت الاسلام پردل، اعیاد شعبانیه میلاد امام حسین (ع)، میلاد حضرت عباس (ع) و میلاد امام سجاد (ع) را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۹۵۰۶۱
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت الاسلام پُردل درباره التهابات بازار ارز، طلا و کالا، خاطرنشان کرد: عملیات کنونی دشمن بیشتر شبیه یک کودتای اقتصادی است که با آتش تهیه عوامل داخلی و حملات خارجی در حال انجام است.
حجت الاسلام محمد پُردل امام جمعه شبانکاره در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: دشمن میلیون‌ها دلار هزینه کرده و سرباز و تکاور تربیت می‌کند تا در آب‌های نیلگون خلیج فارس دست روی سر بگذارند و با گریه تسلیم پاسداران ما بشوند این یعنی غرور، عزت، شجاعت و ایمان و اینکه فکر تعرض به ایران اسلامی را از سر خود بیرون کنید وگرنه سیلی محکمی خواهید خورد که هیچ وقت فراموش نکنید.
امام جمعه شبانکاره درباره مسئله فلسطین، بیان کرد: حمایت از فلسطین یک منطق بشری و انسانی و دینی و براساس آموزه‌های قرآن است و در واقع دفاع از فلسطین دفاع از آب و خاک کشور‌های اسلامی و غرب آسیا است.
وی عنوان کرد: بازی جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی در زمین آمریکا و ادعا‌هایی که مطرح شده شایعات و توهمات دشمن برای بهم زدن آرامش مردم است که راه به جایی نخواهند برد.
حجت الاسلام پُردل درباره التهابات بازار ارز، طلا و کالا، خاطرنشان کرد: عملیات کنونی دشمن بیشتر شبیه یک کودتای اقتصادی است که با آتش تهیه عوامل داخلی و حملات خارجی در حال انجام است.
وی افزود: تهدید ایران به تحریم بیشتر و گشودن پرونده موشکی و حقوق بشری مکمل این کودتای اقتصادی است.
امام جمعه شبانکاره بیان کرد: نشست امنیتی مونیخ نمایشی برای همبستگی لرزان غرب است و این گونه اقدامات غیرحرفه‌ای و تبدیل یک نشست کم خاصیت به یک سیرک سیاسی نشان از عصبانیت دشمن است.
وی درباره عفاف و حجاب، اظهار کرد: کشف حجاب برخی دختران علاوه بر آسیب اجتماعی، آسیب روحی و روانی برای خودشان نیز در پی دارد و با این کارشان نه به دین ضربه‌ای وارد می‌شود و نه برای نظام و انقلاب اسلامی اتفاقی می‌افتد بلکه خودشان بازیچه دست هوسرانان قرار می‌گیرند.
حجت الاسلام پُردل با بیان اینکه دشمن دلسوز نوجوانان و جوانان ما نیست، گفت: نوجوانان و جوانان نسبت به خون شهدا احساس مسئولیت کنند و اجازه تعرض دشمن به اعتقادات و باور‌های دینی خود را ندهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات