خبرهای داغ:
همدان-فرمانده سپاه نهاوند گفت:نقش سپاه درجنگ رسانه‌ای و بصیرتی و جنگ نرم کم نظیر است و دربحث سیل،زلزله و کرونا سپاه خوش درخشید و شبکه اطلاعاتی سپاه ضربه های محکمی بر پیکره سرویس‌های جاسوسی دشمنان وارد کرده است.
کد خبر: ۹۴۹۵۰۹۲
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری ضمن تبریک میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار اظهار کرد: سپاه پاسداران به عنوان نهادی انقلابی و مردمی با تدبیر امام راحل ایجاد شد و همواره خوش درخشیده است.

وی بیان کرد: دفاع و پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی از اصلی‌ترین اهداف تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: امام راحل و مقام معظم رهبری در مورد سپاه بیانات ارزشمندی داشتند و جمله تاریخی حضرت امام(ره) که فرمودند «ای کاش من یک پاسدار بودم و اگر سپاه نبود کشور هم نبود» و همچنین جمله رهبر معظم انقلاب که فرمودند «سپاه در تاریخ خود یک پدیده کم نظیر و بی نظیر است» تکلیف و وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه  بیان کرد: امروز سپاه در کنار ارتش و بسیج و فراجا در راستای حفظ امنیت و حراست از کشور نقش ایفا می‌کند و در هر عرصه ای که لازم باشد ورود می‌کند.

مختاری گفت: سپاه در عرصه‌هایی مانند حفاظت از شخصیت‌ها، حفاظت و ایجاد امنیت پروازها، نقش درخشان سپاه در دفاع مقدس، سازماندهی و ایجاد گروه‌های جهادی، راه‌اندازی برنامه‌های معرفتی و فرهنگی اردوهای راهیان نور، نقش بی‌بدیل سپاه در سازندگی کشور و کارهای عام المنفعه از دیگر عرصه‌های حضور سپاه است.

وی ادامه داد: نقش سپاه در جنگ رسانه‌ای و بصیرتی و جنگ نرم هم کم نظیر است و در بحث سیل و زلزله و کرونا هم سپاه خوش درخشید و شبکه اطلاعاتی سپاه ضربه های محکمی بر پیکره سرویس‌های جاسوسی دشمنان وارد کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: تقویت جبهه مقاومت و خنثی کردن توطئه داعش با رشادت مدافعین حرم و حاج قاسم عزیز و رزمندگان جبهه مقاومت از دیگر اقدامات ارزشمند سپاه قهرمان است.

وی اظهار کرد: به برکت حمایت مردم؛ سپاه امروز قدرتمند و عزتمند است و با داشتن بخش های مختلف در حال دفاع از کشور و مردم در برابر توطئه‌های دشمنان است.

مختاری گفت: سپاه در اوج اقتدار قرار دارد و با همکاری و همدلی با دیگر نیروهای مسلح افتخار سربازی ولایت فقیه را دارد و هرگونه تهدید را با قدرت پاسخ خواهد داد.

وی ادامه داد: امروز خوشبختانه رهبری حکیم و عزیز و با تقوا سکان هدایت انقلاب اسلامی را در دست دارد و مردم عزیز و بصیر و گرانقدری داریم که این چنین رهبری و مردمی در تاریخ سابقه نداشته است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان داشت: سپاه در‌ گام دوم انقلاب آماده تر از همیشه در حال دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است و تا آخرین قطره خون از پاسداری از مردم و انقلاب اسلامی دریغ نخواهد کرد و سپاه، فدایی مردم است و به تاسی از شهدا از همه وجود برای اعتلای انقلاب اسلامی تلاش می کند.

وی گفت: امروز افتخار داریم تحت فرامین رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز به مردم خدمت کنیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات