زنجان _ استاندار زنجان با بیان اینکه محرومیت زدایی و رفع مشکلات محرومین از اهداف اصلی سپاه است، گفت:خوشبختانه امروز شاهد آن هستیم بواسطه این عزیزان مناطق محروم از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شده اند.
کد خبر: ۹۴۹۵۱۲۷
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن روز پاسدار به همراه معاونین و جمعی از مدیران استانی به دیدار سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان رفت.

محرومیت زدایی و رفع مشکلات محرومین از اهداف اصلی سپاه است

افشارچی در این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار به پاسداران سپاه زنجان اظهار داشت: سپاه مقتدر در چهار دهه گذشته خدمات بسیار زیادی را در سطح استان انجام داده و با وجود سپاه خیالمان راحت است.

محرومیت زدایی و رفع مشکلات محرومین از اهداف اصلی سپاه است

وی افزود: سپاه استان زنجان همواره کمک حال ما در استانداری بوده و هر زمانی که نیاز بوده بسیجیان سلحشور برای انجام کار‌ها حضور داشته است.

محرومیت زدایی و رفع مشکلات محرومین از اهداف اصلی سپاه است

استاندار زنجان با تقدیر از زحمات سپاه استان در عملیات آبرسانی به روستا‌های استان گفت: سپاه انصارالمهدی (عج) و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اقدامات بسیار مؤثری را در راستای آبرسانی به مناطق دورافتاده و روستا‌های استان آغاز کرده‌اند که از زحمات آنان تقدیر می‌کنم. در حال حاضر بحران آب نخستین دغدغه بنده در استان است و باید مشکل آب در این استان حل شود.


وی با اشاره به اینکه خریداری بیمارستان مجهز توسط سپاه در زنجان و همین طور آغاز ساخت درمانگاه‌های مختلف در سطح استان برای کمک به حوزه درمان استان است، عنوان کرد: به طور قطع با تکمیل این درمانگاه‌ها میانگین تخت‌های بیمارستانی استان افزایش خواهد یافت. 

ارسال نظرات