نائب رئیس مجلس شورای اسلامی؛

حضور پرشور ملت در روز ۲۲ بهمن، موجب ورشکستگی سیاسی دشمن شد

نیکزاد عنوان کرد: وقتی دشمنان با واقعیت مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن مواجه شدند، دچار ورشکستگی سیاسی شدند.
کد خبر: ۹۴۹۵۱۵۱
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، علی نیکزاد،‌ نائب رئیس و نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، در یادواره 77 شهید سگزآباد، به مناسبت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار به فرهنگ پاسداری اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرموده اند؛ پاسدارى، یک فرهنگ است، یک فرهنگ عزت و افتخار است. پاسدارى از دین و انقلاب صرفاً یک حرکت نظامى نیست، پاسدارى، یک فرهنگ است، جنبه عقیدتى و سیاسى و فداکارى و مجاهدت دارد. البته جنبه نظامى هم دارد، یعنى بازوى نظامى انقلاب بوده است و خواهد بود.

وی در ادامه افزود: یکی از بزرگترین حسرت های اهل بهشت این خواهد بود که چرا با شهادت از دنیا نرفته اند و در درجه شهدا قرار نگرفته اند. شهدا نزد پروردگار روزی می خورند، همراه و مهمان انبیاء و اهل بیت(ع) هستند، همنشین امام حسین(ع) هستند و اهل بهشت حسرت می¬خورند که چرا چنین مقامی ندارند.

نیکزاد، ولایتمداری و بصیرت مردم ایران را سبب شکست جنگ ترکیبی دشمنان دانست و گفت: در جنگ ترکیبی اخیر که توسط استکبار جهانی علیه ملت ایران اتفاق افتاد، در درجه اول هدف براندازی انقلاب اسلامی و در درجه دوم تجزیه ایران بود، اما ولایتمداری و بصیرت مردم، سبب شکست جنگ ترکیبی دشمنان شد. مردم این سرزمین، همواره دل در گرو ارزش های اسلامی و انقلابی داشته و دارند. چرا که ولایت و ولایتمداری در خون این مردم است. از این رو، آنچه در جنگ ترکیبی اخیر اتفاق افتاد، یک اتفاق ساده نبود، بلکه یک برنامه ریزی تمام عیار دستگاه های اطلاعاتی و جاسوسی دنیا بود که با نفوذ رسانه ای پیچیده به اجرا درآمده بود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، در پایان سخنان خود، به اشتباه محاسباتی دشمن در اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، نقشه دشمن در اغتشاشات اخیر جامع و کامل بود، اما محاسباتشان اشتباه بود. در حقیقت، بزرگترین مشکل دشمنان ما این است که مردم ایران را نمی شناسند. اشتباه آنها این است که مردم ایران را با نمایش هایی که گروهک منافقین، عناصر تجزیه طلب و سلطنت طلب اجرا می کنند قضاوت می نمایند. اینها واقعیت مردم ایران نیست. پس دچار اشتباه محاسباتی می شوند. لذا وقتی با واقعیت مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن مواجه می شوند، دچار ورشکستگی سیاسی می شوند.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار