خبرهای داغ:
به مناسبت میلاد امام حسین ع و روز پاسدار؛

دیدار مدیر آموزش و پرورش باغملک با فرمانده سپاه این شهرستان

مدیر آموزش وپرورش باغملک به همراه جمعی از همکاران ستادی به مناسبت میلاد امام حسین ع و روز پاسدار با فرمانده سپاه دیدار کرد.
کد خبر: ۹۴۹۵۲۸۵
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری بسیج در باغملک؛

همزمان با اعیاد شعبانیه و به مناسبت روز پاسدار، علی صداقتی مدیر آموزش و پرورش باغملک به همراه رمضانی مدیر دفتر نماینده مردم در مجلس و جمعی از پرسنل ستادی با فرمانده سپاه شهرستان باغملک دیدار کردند و این اعیاد و روز پاسدار را به ایشان و همکارانشان تبریک گفتند.

علی صداقتی با اشاره به ایام ولادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار،ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و ولادت حضرت زین العابدین(ع) را به نیابت از جامعه فرهنگیان و دانش آموزان به فرماندهی و مجموعه پاسداران سپاه ناحیه باغملک تبریک گفت. 

در ادامه سرهنگ عارف فرمانده سپاه ناحیه باغملک ضمن تشکر از حضور مسئولین آموزش و پرورش، با اشاره به اینکه همه ما در هر پست ومقام باید پاسدار حریم ولایت ونظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم گفت شما فرهنگیان و معلمان پاسداران واقعی این نظام هستید که در سنگر تعلیم وتربیت افرادی را ترییت کرده اید که ازاین سرزمین حراست و پاسداری کنند و اینجانب و مجموعه همکارانم افتخار میکنیم که سربازان واقعی این نظام باشیم و امیدواریم بتوانیم وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار