برگزیده جشنواره اسوه از ارومیه در گفت‌وگو با بسیج:

۹۵ جهادگر به مناطق زلزله‌زده خوی اعزام کرده‌ایم/ اشتغال‌زایی با ایجاد کارگاه تولید سنگ مصنوعی

حمید فتحی‌اقدم در تشریح خدمات سازندگی پایگاه بسیج امام سجاد(ع) شهرستان ارومیه، اقدامات جهادی این پایگاه را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۴۹۵۲۹۳
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

تشریح خدمات پایگاه بسیج امام سجاد (ع) شهرستان ارومیه در گفتگو با خبرگزاری بسیج.

حمید فتحی‌اقدم فرمانده پایگاه بسیج امام سجاد(ع) شهرستان ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، در تشریح اقدامات این پایگاه اظهار کرد: پایگاه ما، در منطقه کم‌برخوردار کشتارگاه قرار دارد و این منطقه با انواع آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی روبه‌رو است. 

فتحی‌اقدم با اشاره به فعالیت‌های این پایگاه در حوزه‌های علمی، پرورشی، اردویی، جهادی، دفاعی و امنیتی، تصریح کرد: مردم‌یاری، از دیگر خدمت رسانی ما به مردم است.

وی با اشاره به کارنامه این پایگاه در اجرای طرح شهید سلیمانی در شرایط کرونایی حاکم بر کشور اضافه کرد: توزیع دارو‌ها و ویزیت رایگان در منازل، تهیه کپسول اکسیژن تا توزیع کمک‌های مؤمنانه، از اقدامات ما در این ایام بود و به طور خاص در بحث واکسیناسیون عمومی نیز مشارکت داشتیم.

فتحی‌اقدم در تشریح خدمات سازندگی این پایگاه از اعزام سه گروه جهادی به مناطق زلزله‌زده خوی خبر داد و تصریح کرد: از روز دوم زلزله خوی، در این مناطق حاضر شدیم و تا امروز، ۹۵ جهادگر به مناطق زلزله‌زده اعزام شده‌اند. 

وی گفت: هم‌اکنون در حال انجام آواربرداری و تخلیه منازل در مناطق زلزله‌زده خوی هستیم. 

فتحی‌امقدم انجام گشت‌های رضویون را از جمله فعالیت‌های امنیتی پایگاه بسیج امام سجاد(ع) شهرستان ارومیه برشمرد و افزود: در همین رابطه، رصد و پایش منطقه را به طور شبانه‌روزی انجام می‌دهیم.

وی اشتغال‌زایی را یکی دیگر از محور‌های فعالیت این پایگاه دانست و از تشکیل کارگاه تولید سنگ مصنوعی خبر داد و تصریح کرد: اشتغال‌زایی را با مباحث علمی درآمیخته‌ و اشتغال مستقیم و غیر مستقیم برای مردم منطقه فراهم کرده‌ایم.

فتحی‌اقدم با اشاره به ساخت دستگاه تبخیر اتوماتیک، توسط یکی از بسیجیان نخبه این پایگاه گفت: با عرقیجات گیاهان دارویی مشغول اشتغال‌زایی هستیم اما این کار به صورت فصلی انجام می‌شود.

ت-۲۶۲۳ 

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار