کمیلی در گفتگو با بسیج مطرح کرد:

اعزام ۲۷۳ تیم عمومی و تخصصی به مناطق محروم و دورافتادهسیستان و بلوچستان

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در یازده ماه اخیر ۲۷۳ تیم عمومی و تخصصی در قالب تیم های شهید محمد علی رهنمون به مناطق محروم و دورافتاده استان جهت ارائه خدمات رایگان پزشکی و درمانی اعزام که تعداد ۱۰ هزار و ۲۱۱ نفر از بیماران مراجعه کننده را به صورت رایگان ویزیت کرده اند. ‏‎ ‎
کد خبر: ۹۴۹۵۳۵۸
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵

فاطمه کمیلی،مسئول بسیج جامعه پزشکی  سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، در گفتگو با خبرنگار بسیج با بیان اینکه خدمت بی‌منت در راستای حمایت و حفاظت از سلامت جامعه توسط بسیجیان جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان باقوت در دستور کار است و ادامه دارد،گفت‎: در یازده ماه اخیر ۲۷۳ تیم عمومی و تخصصی در قالب تیم های شهید محمد علی رهنمون به مناطق محروم و دورافتاده استان اعزام شدند که ۱۰ هزار و ۲۱۱ نفر از بیماران مراجعه کننده را به صورت رایگان ویزیت و از خدمات داروی رایگان نیز بهره‌مند شدند. ‏‎

وی ادامه داد : در همین راستا۱۹۸ تیم بینایی‌سنجی نیز به نقاط مختلف استان اعزام و هزار و ۶۲۸ نفر از خدمات رایگان در حوزه چشم‌پزشکی بهره‌مند و ویزیت شدند. ‏‎

مسئول جامعه پزشکی سپاه سلمان استان ، در بخش دیگری از سخنان خود از اعزام ۷۸ تیم آموزشی و هفت تیم نظارتی به مناطق مختلف و همچنین ارائه خدمات به مردم خبرداد و اذعان داشت : با برپایی ۹۳ ایستگاه سلامت نیز هزار و ۳۰۳ بیمار از خدمات مختلف نظیر چکاپ فشار و قند خون نیز بهره‌مند شدند.

کمیلی اظهار کرد: گسترش عدالت در ‏زمینه بهداشت و سلامت همه افراد جامعه ، یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در این ‏زمینه بسیج جامعه پزشکی در صحنه‌ها و موقعیت‌های مختلف در راستای ‏کاهش آلام مردم ورود کرده تا ‏مرهمی بر درمان بیماری آنها باشد‎.

وی با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی برای حفظ سلامت جامعه در هر عرصه‌ای حضور مؤثر و مفیددارد، خاطرنشان کرد : اهدای خون ۱۳۶ نفر، اعزام تیم آموزشی به نقاط مختلف مبنی بر آموزش پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و سه هزار و ۴۱۷ ماسک ‏اهدایی از دیگر اقداماتی به ‏شمار می‌رود که توسط بسیجیان به‌صورت مداوم در حال انجام است‎.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان در بخش دیگری از سخنان خود یاد آور شد : با اعزام ۶۱ تیم دندانپزشکی نیز ۹۳۹ نفر از خدمات دندانپزشکی بهره‌مند شدند که از این میزان ۶۰ نفر ترمیم، ۷۷۰ نفر کشیدن دندان و ۷۴ نفر نیز جرم‌گیری انجام دادند.

کمیلی گفت: در ادامه تداوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه نیز ۲۱۸ بسته کمک معیشتی به ارزش ۶۰۸ میلیون ریال بین نیازمندان در اقصی‌نقاط بین خانواده های کم برخوردار استان توزیع شده است.

ارسال نظرات